Hur får man ork?
Bokstavsbarn
  1. mamma36
    #1

    Hur får man ork?

    Lillkillen har haft en bedrövlig dag i skolan, överhuvdtaget har det varit sämre en par veckor. Det gick så bra när han började efter sommarlovet, men nu måste han ha hamnat i en riktig svacka.
    Stora killen har flyttat hem till sin pappa efter en jättekonflikt här hemma. Vi har inte pratat med varandra på länge.
    Jag är så trött så jag känner att jag knappt orkar stå på benen längre.
    Är det så här livet ska vara? Att ständigt behöva ta olika bekymmer med barnen. Att aldrig ens få tänka på något annat än barnen. Att inte orka känna glädje när man går upp på morgonen.
    Förlåt att jag låter så uppgiven, men just nu är jag så himla trött.
  2. 1
    Hur får man ork? Lillkillen har haft en bedrövlig dag i skolan, överhuvdtaget har det varit sämre en par veckor. Det gick så bra när han började efter sommarlovet, men nu måste han ha hamnat i en riktig svacka.
    Stora killen har flyttat hem till sin pappa efter en jättekonflikt här hemma. Vi har inte pratat med varandra på länge.
    Jag är så trött så jag känner att jag knappt orkar stå på benen längre.
    Är det så här livet ska vara? Att ständigt behöva ta olika bekymmer med barnen. Att aldrig ens få tänka på något annat än barnen. Att inte orka känna glädje när man går upp på morgonen.
    Förlåt att jag låter så uppgiven, men just nu är jag så himla trött.
  3. Jenny
    #2

    Jaa,du hur orkar man?

    Man gör det för man måste.
    Jag vet hur tungt det kan kännas,speciellt när man är inne i en jobbig period,men det blir bättre.
    Det är toppen med ett forum som aff där man kan få skriva av sig lite,då tycker iaf jag att det kan kännas liiite bättre.

    Du verkar ha det riktigt jobbigt just nu,kanske du kan få lite barnpassning nån kväll och göra något bara för _dig_.
    Det brukar hjälpa.

    Skickar iaf ett stort fång styrkekramar
  4. 2
    Jaa,du hur orkar man? Man gör det för man måste.
    Jag vet hur tungt det kan kännas,speciellt när man är inne i en jobbig period,men det blir bättre.
    Det är toppen med ett forum som aff där man kan få skriva av sig lite,då tycker iaf jag att det kan kännas liiite bättre.

    Du verkar ha det riktigt jobbigt just nu,kanske du kan få lite barnpassning nån kväll och göra något bara för _dig_.
    Det brukar hjälpa.

    Skickar iaf ett stort fång styrkekramar
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar