Idag har Oscar smakat på ....
_0406 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Idag har Oscar smakat på ....

    handdiskmedel. Tror inte att han fick i sig mycke. Han stod och grejade vid diskbänken, som han har gjort massor av ggr. Jag stod vid köksbordet och gick igenom lite papper när jag hör honom hosta och fräsa lite och ser hur han ställer ner Yes-flaskan. Förmodligen har han bara haft flaskan lite i munnen och fått i sig pyttelite det mesta var någ utanför munnen. Jag gav honom lite mjölk att dricka.
    Än så länge är han som vanligt. Har haft en otrolig energi efteråt, trots att han knappt ätit något sedan frukost och fortfarnade har lite feber.
  2. 1
    Idag har Oscar smakat på .... handdiskmedel. Tror inte att han fick i sig mycke. Han stod och grejade vid diskbänken, som han har gjort massor av ggr. Jag stod vid köksbordet och gick igenom lite papper när jag hör honom hosta och fräsa lite och ser hur han ställer ner Yes-flaskan. Förmodligen har han bara haft flaskan lite i munnen och fått i sig pyttelite det mesta var någ utanför munnen. Jag gav honom lite mjölk att dricka.
    Än så länge är han som vanligt. Har haft en otrolig energi efteråt, trots att han knappt ätit något sedan frukost och fortfarnade har lite feber.
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2

    Noah

    tyckte att det skulle smaka med lite maskin-diskmedel häromdan..
    Mamma Linda blev HELT hysterisk & ringde till Giftcentralen, men dom sa att det inte var någon fara så länge dom inte hostade eller blev slöa.
    Gav grädde & vatten..
    Dom klarar nog mer än vad man tror i sina små magar.
  4. 2
    Noah tyckte att det skulle smaka med lite maskin-diskmedel häromdan..
    Mamma Linda blev HELT hysterisk & ringde till Giftcentralen, men dom sa att det inte var någon fara så länge dom inte hostade eller blev slöa.
    Gav grädde & vatten..
    Dom klarar nog mer än vad man tror i sina små magar.

Liknande trådar

  1. Idag har jag smakat
    By tee_ in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-07-14, 14:19
  2. Smakat gröt idag! :)
    By Ponder in forum _0607 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-30, 07:57
  3. Oscar 7 mån idag
    By ~Susanna~ in forum _0506 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-16, 20:13
  4. Oscar 6 mån idag
    By ~Susanna~ in forum _0506 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-17, 00:30
  5. Oscar 5 mån idag
    By ~Susanna~ in forum _0506 Junibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-11-16, 18:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar