Snickarbänk?
_02/03 Vinterbarn
  1. Anthea
    #1

    Snickarbänk?

    Nån som vet var man får tag på en sån där snickarbänk i plast med en massa verktyg till? Några kompisar har en sån och lillpojken älskar den. De har fått den i present för flera år sen så de vet inte var den är köpt.
  2. 1
    Snickarbänk? Nån som vet var man får tag på en sån där snickarbänk i plast med en massa verktyg till? Några kompisar har en sån och lillpojken älskar den. De har fått den i present för flera år sen så de vet inte var den är köpt.
  3. Lillan med Oliver + bebben v.21
    #2

    Vi har en sådan...

    ...om det är en likadan det vet jag ju förståss inte, men den vi har fick Oliver i födelsedagspresent förra året och den var köpt på Överskottsbolaget eller om det var på Rusta.
    Vi gav förra julen bort en liknande den vi har till Oliver`s kusin och den hade vi köpt på Gekås i Ullared.
    Annars vet jag inte var de finns att köpa, men har Du kollat på tex BR-leksaker?
  4. 2
    Vi har en sådan... ...om det är en likadan det vet jag ju förståss inte, men den vi har fick Oliver i födelsedagspresent förra året och den var köpt på Överskottsbolaget eller om det var på Rusta.
    Vi gav förra julen bort en liknande den vi har till Oliver`s kusin och den hade vi köpt på Gekås i Ullared.
    Annars vet jag inte var de finns att köpa, men har Du kollat på tex BR-leksaker?
  5. åj67 m Hanna -93 Malin -94 Ludvig -03
    #3

    Köp inte den som finns på Maxi...

    värdelös skit säger jag bara. Benen har inte suttit fast i bänkskiven en sekund sedan vi fick hem den så den delen åkte i soptunnan för ett tag sedan. Verktygen är kul i alla fall tycker Ludvig.
  6. 3
    Köp inte den som finns på Maxi... värdelös skit säger jag bara. Benen har inte suttit fast i bänkskiven en sekund sedan vi fick hem den så den delen åkte i soptunnan för ett tag sedan. Verktygen är kul i alla fall tycker Ludvig.
  7. Anthea
    #4

    aha...

    ...då ska jag kolla i Ullared.
  8. 4
    aha... ...då ska jag kolla i Ullared.
  9. Anthea
    #5

    tack...

    ...då ska jag inte köpa den. Bra att du talade om det.
  10. 5
    tack... ...då ska jag inte köpa den. Bra att du talade om det.

Liknande trådar

  1. Paulina! Snickarbänk för barn!
    By Nity in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-02, 20:25
  2. Snickarbänk för barn?
    By Nity in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-31, 10:23
  3. Angående snickarbänk!
    By Jonsy in forum _02/03 Vinterbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-22, 13:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar