HujHuj, lite nervös! (OT)
_04/05 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2000
    #1

    HujHuj, lite nervös! (OT)

    Imorrn eftermiddag kommer den lokala tidningen hit för en \"intervju\"! Jag mailade dom ang det här nya som ni kanske läst om, att så många fått ändrad taxering pga strandnära tomt vilket vattendrag det än är.....vi är en av dom! Vår fastighet anses strandnära trots att det är en å med strömt vatten (dvs inte direkt så man badar där) och snårigt runt om och inte ser vi den heller så det hänger inte direkt på utsikten heller! Och det är inte heller mer attraktionsvärde eftersom VI tom tvekade i början just pga ån (kändes lite kymigt att bo så nära strömt och djupt vatten med små barn) men slog juh ändå till sen iaf, som bekant....vi skall juh göra en ändring i deklarationen såklart, men lokala tidningen frågade som sagt om jag ville ställa upp och berätta vad vi tycker om detta, och vad skall man säga...jag mailade dom juh faktiskt då jag tyckte det vore nåt för dom att ta upp även om jag kanske inte tänkte på att behöva vara med själv i början! *ler* Jaja, får väl stå mitt kast, men jag kommer väl vara pionröd i ansiktet om hon får för sig att fota! *skratt* Håll tummarna att jag gör mig snygg på bild isf! ;)
  2. 1
    HujHuj, lite nervös! (OT) Imorrn eftermiddag kommer den lokala tidningen hit för en \"intervju\"! Jag mailade dom ang det här nya som ni kanske läst om, att så många fått ändrad taxering pga strandnära tomt vilket vattendrag det än är.....vi är en av dom! Vår fastighet anses strandnära trots att det är en å med strömt vatten (dvs inte direkt så man badar där) och snårigt runt om och inte ser vi den heller så det hänger inte direkt på utsikten heller! Och det är inte heller mer attraktionsvärde eftersom VI tom tvekade i början just pga ån (kändes lite kymigt att bo så nära strömt och djupt vatten med små barn) men slog juh ändå till sen iaf, som bekant....vi skall juh göra en ändring i deklarationen såklart, men lokala tidningen frågade som sagt om jag ville ställa upp och berätta vad vi tycker om detta, och vad skall man säga...jag mailade dom juh faktiskt då jag tyckte det vore nåt för dom att ta upp även om jag kanske inte tänkte på att behöva vara med själv i början! *ler* Jaja, får väl stå mitt kast, men jag kommer väl vara pionröd i ansiktet om hon får för sig att fota! *skratt* Håll tummarna att jag gör mig snygg på bild isf! ;)
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2

    Håller tummarna!

    Tror det kommer att gå jättebra. Du verkar ju kunna prata för dig. :-)
    Är det i Härryda-Posten man skall hålla utkik i sen då?
  4. 2
    Håller tummarna! Tror det kommer att gå jättebra. Du verkar ju kunna prata för dig. :-)
    Är det i Härryda-Posten man skall hålla utkik i sen då?
  5. @nn@ m Lopp@n
    #3

    *Spännande*

    Du får be att det blir svart/vitt så din rosenröda nyans inte syns så mkt.;O)

    Närå Madde, självklart hålls tummarna att det går bra.

    Sen är det bara att luta sig tillbax och invänta inbjudningarna till alla kändispartyn. ;O

    Min man var på lokalnyheterna för nån vecka sen....men inte fasen har jag sett till nån inbjudan...Funderar om han gått bakom ryggen på mig* ,o)

    Men du e ju tjej, en schnygg tjej e väl alltid välkommen på party? =) *Drar handen genom håret och hoppas att jag samtidigt genomgår en förtrollning till hipp partypingla så jag kan följa med dig*

    *dara handen igen...å igen...å IGEN hmmm* ;O)
  6. 3
    *Spännande* Du får be att det blir svart/vitt så din rosenröda nyans inte syns så mkt.;O)

    Närå Madde, självklart hålls tummarna att det går bra.

    Sen är det bara att luta sig tillbax och invänta inbjudningarna till alla kändispartyn. ;O

    Min man var på lokalnyheterna för nån vecka sen....men inte fasen har jag sett till nån inbjudan...Funderar om han gått bakom ryggen på mig* ,o)

    Men du e ju tjej, en schnygg tjej e väl alltid välkommen på party? =) *Drar handen genom håret och hoppas att jag samtidigt genomgår en förtrollning till hipp partypingla så jag kan följa med dig*

    *dara handen igen...å igen...å IGEN hmmm* ;O)
  7. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4

    håller tummarna hårt :) *IMT*

  8. 4
    håller tummarna hårt :) *IMT*
  9. Medlem sedan
    Jan 2000
    #5

    Håller tummarna

    att det går bra när dem kommer :-)

    Kram!
  10. 5
    Håller tummarna att det går bra när dem kommer :-)

    Kram!
  11. Medlem sedan
    Dec 2002
    #6

    He he

    de ska säkert ha ett kort på dig som står och pekar mot det strömmande vattnet=o)

    Nä skämt och sido, det var ett bra initiativ, lycka till.
    Kram Helena
  12. 6
    He he de ska säkert ha ett kort på dig som står och pekar mot det strömmande vattnet=o)

    Nä skämt och sido, det var ett bra initiativ, lycka till.
    Kram Helena
  13. Sabina m barnen
    #7

    Det kommer

    nog gå jättebra. Lycka till o tummarna hålls här.
  14. 7
    Det kommer nog gå jättebra. Lycka till o tummarna hålls här.
  15. Medlem sedan
    Dec 2000
    #8

    Blä så pinsamt!

    Men men, nu är det gjort iaf! :/ Hoppas man slipper skämmas när tidningen kommer ut bara! *S*
  16. 8
    Blä så pinsamt! Men men, nu är det gjort iaf! :/ Hoppas man slipper skämmas när tidningen kommer ut bara! *S*

Liknande trådar

  1. Lite nervös... lite frågor också...
    By isha in forum _0807 Julibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-06-22, 22:30
  2. Lite nervös...
    By isha in forum _0807 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-02, 21:36
  3. Håll lite tummar...lite nervös
    By AnnLo o lillAgnes in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-04, 09:30
  4. Lite nervös...
    By Venus in forum _0607 Julibarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2006-06-06, 21:07
  5. Hujhuj, lite nervös (OT)
    By Maddisen in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-10-20, 07:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar