Kompisar
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2003
    #1

    Kompisar

    Visst är det mysigt när barnen börjar få lite kompisar. Vi har turen att bo i en liten by så man träffar dagisbarnen även vid lekplatsen. I eftermiddags när jag var med Alva på lekplatsen kom Elias som går på Alva dagis och är ca 2,5 år. Han gick direkt fram till Alva och sa \"åka rutchkana Alva?\". Hon blev jätteglad och sen åkte de tills jag slet henne därifrån nästan en timme senare (taskig morsa).
  2. 1
    Kompisar Visst är det mysigt när barnen börjar få lite kompisar. Vi har turen att bo i en liten by så man träffar dagisbarnen även vid lekplatsen. I eftermiddags när jag var med Alva på lekplatsen kom Elias som går på Alva dagis och är ca 2,5 år. Han gick direkt fram till Alva och sa \"åka rutchkana Alva?\". Hon blev jätteglad och sen åkte de tills jag slet henne därifrån nästan en timme senare (taskig morsa).
  3. Medlem sedan
    Sep 2000
    #2

    Visst är det roligt!

    Det är så härligt att se dom små leka med sina kompisar! Idag när jag kom till dagis så sparkade Emilia fotboll med sin kompis Brian (blivande proffs!), och dom hade såååååå skoj ihop! :OD
    Stackars Alva som har en sån monstermamma *not* som inte sitter kvar och väntar tills barnen åkt färdigt i rutchkanan (typ tre timmar senare...) *he he*


    Kram,
  4. 2
    Visst är det roligt! Det är så härligt att se dom små leka med sina kompisar! Idag när jag kom till dagis så sparkade Emilia fotboll med sin kompis Brian (blivande proffs!), och dom hade såååååå skoj ihop! :OD
    Stackars Alva som har en sån monstermamma *not* som inte sitter kvar och väntar tills barnen åkt färdigt i rutchkanan (typ tre timmar senare...) *he he*


    Kram,
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3

    Ja

    det skulle jag ju gjort. Jag får vänta ut dem nästa gång ;-) Jag pratade med mamman till tjejen som brukade knuffa Alva och hon sa att hennes dotter inte kan sluta prata om Alva hemma så det har tydligen blivit riktiga kompisar nu :-)
  6. 3
    Ja det skulle jag ju gjort. Jag får vänta ut dem nästa gång ;-) Jag pratade med mamman till tjejen som brukade knuffa Alva och hon sa att hennes dotter inte kan sluta prata om Alva hemma så det har tydligen blivit riktiga kompisar nu :-)

Liknande trådar

  1. Hur gör ni med kompisar?
    By Extra fritids in forum Stora barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-05-28, 16:42
  2. AJ kompisar!!!...
    By SAGA! in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-04-16, 20:35
  3. Ang kompisar
    By Lilla Jag in forum Känsliga snack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-07-22, 19:55
  4. Det här med kompisar.....
    By tigeroga in forum Autismspektrum
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-20, 17:12
  5. Kompisar
    By glad in forum Hitta nya vänner
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-08, 09:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar