Matvrak?
_03 Höstbarn
  1. Lisa och Johan 031124
    #1

    Matvrak?

    Hur mycket äter era 2-åringar?
    Johan kan vissa dagar äta kopiöst, å då menar jag verkligen MASSOR. Häromdagen berättade dagmamman att han ätit tre portioner. En annan dag att han ätit mer än henne. Hemma kan han ibland äta mer än maken och mig... (och vi är inte dåliga på att äta..)

    Jag vet att det finns de som är svårflörtade när det gäller mat, men vad är \"normalt\"?
  2. 1
    Matvrak? Hur mycket äter era 2-åringar?
    Johan kan vissa dagar äta kopiöst, å då menar jag verkligen MASSOR. Häromdagen berättade dagmamman att han ätit tre portioner. En annan dag att han ätit mer än henne. Hemma kan han ibland äta mer än maken och mig... (och vi är inte dåliga på att äta..)

    Jag vet att det finns de som är svårflörtade när det gäller mat, men vad är \"normalt\"?
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2

    Oj!

    Ja, här har vi ju en svårflirtad tjej. Hon äter inte alls mycket, men ibland så går det ner rätt mycket, men aldrig som en vuxen! Men jag vet när jag var på dagis en dag under inskolningen så var det en flicka som åt just 3 portioner. Men normalt vet jag inte, det är nog just variationen som är normal.
  4. 2
    Oj! Ja, här har vi ju en svårflirtad tjej. Hon äter inte alls mycket, men ibland så går det ner rätt mycket, men aldrig som en vuxen! Men jag vet när jag var på dagis en dag under inskolningen så var det en flicka som åt just 3 portioner. Men normalt vet jag inte, det är nog just variationen som är normal.

Liknande trådar

  1. Matvrak?!
    By Malmborg in forum _0806 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-06-24, 21:36
  2. Matvrak?!
    By Malmborg in forum _0805 Majbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-06-24, 21:32
  3. Matvrak??
    By cillae in forum _0506 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-23, 17:20
  4. Matvrak- jag.
    By uguntina in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-12-02, 21:33
  5. Matvrak
    By jenny 72 in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-29, 16:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar