Ingen junibebis...
_0405 Majbarn
  1. Karin E (f d anonym förra veckan)
    #1

    Ingen junibebis...

    ...tidigt missfall idag. Ingen idé vara anonym längre. STÖN. Men jag är glad att jag inte gick längre tid än 5+0. Hade ju ett senare mf innan N föddes och det var mycket värre. Få se hur det går nu framöver. Det är jobbigt men med en 17-månaders kille som springer omkring överallt har man varken tid eller lust sörja för mycket. Det är nog nyttigt.
  2. 1
    Ingen junibebis... ...tidigt missfall idag. Ingen idé vara anonym längre. STÖN. Men jag är glad att jag inte gick längre tid än 5+0. Hade ju ett senare mf innan N föddes och det var mycket värre. Få se hur det går nu framöver. Det är jobbigt men med en 17-månaders kille som springer omkring överallt har man varken tid eller lust sörja för mycket. Det är nog nyttigt.
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2

    kram

    Jag beklagar

    Kram till dig och din familj!
  4. 2
    kram Jag beklagar

    Kram till dig och din familj!
  5. evaOregon
    #3

    Vad trist!

    Jag hade ett missfall innan Thora och det var jobbigt, men det hade nog varit jobbigare om jag inte hade Ike redan. Som du säger så hinner man knappt sörja.

    Kram Eva.
  6. 3
    Vad trist! Jag hade ett missfall innan Thora och det var jobbigt, men det hade nog varit jobbigare om jag inte hade Ike redan. Som du säger så hinner man knappt sörja.

    Kram Eva.
  7. Sölvi med Lily
    #4

    Vad ledsamt :(

    Hade själv ett tidigt missfall i påskas och ett lite senare i juli...så jag vet hur det känns.
    Man måste ge sig lite tid att sörja ändå, även om man nog snabbare kan komma över det när man har ett barn.
    Hoppas ni lyckas snart igen om det är det ni vill!!
    KRAM
  8. 4
    Vad ledsamt :( Hade själv ett tidigt missfall i påskas och ett lite senare i juli...så jag vet hur det känns.
    Man måste ge sig lite tid att sörja ändå, även om man nog snabbare kan komma över det när man har ett barn.
    Hoppas ni lyckas snart igen om det är det ni vill!!
    KRAM
  9. Nia med Filip
    #5

    Vad tråkigt

    Lycka till framöver, kramar.
  10. 5
    Vad tråkigt Lycka till framöver, kramar.
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6

    Stor kram!

    Hade oxå ett tidigt missfall innan Stina. Nu i efterhand tänker jag att det var \"tur\" annars hade inte Stina funnits...
    Det är jobbigt när det än händer. Stor kram!
  12. 6
    Stor kram! Hade oxå ett tidigt missfall innan Stina. Nu i efterhand tänker jag att det var \"tur\" annars hade inte Stina funnits...
    Det är jobbigt när det än händer. Stor kram!

Liknande trådar

  1. Det blir ingen junibebis. Mick mf igår
    By Anonym in forum _0706 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-11-10, 15:45
  2. Det blir ingen junibebis...
    By Lina med fyran in forum _0906 Junibarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-12-16, 21:18
  3. Ingen Junibebis :-(
    By Mia-Anonym in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-09-25, 15:52
  4. Ingen Junibebis :-(
    By Mia-Anonym in forum _0806 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-09-25, 10:24
  5. vi får en JUNIBEBIS!!!
    By ulle med igångsättn. 26/6 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-06-19, 19:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar