Tips på leksaker?
_0403 Marsbarn
  1. Neta med Ängla bf 21/4
    #1

    Tips på leksaker?

    Jag känner att vi behöver uppdatera leksaksförrådet lite.
    Ängla leker mest med köksredskapen, läser bok och lägger knoppussel som dessutom är alldeles för lätt för henne.
    Vad kommer efter knoppussel?
    Typ tre-fyra bitar som har lite vågiga kanter eller?
    Det är ju snart jul men några saker vill jag köpa innan.
    Vad har ni för leksaker hemma som det leks flitigt hemma?

  2. 1
    Tips på leksaker? Jag känner att vi behöver uppdatera leksaksförrådet lite.
    Ängla leker mest med köksredskapen, läser bok och lägger knoppussel som dessutom är alldeles för lätt för henne.
    Vad kommer efter knoppussel?
    Typ tre-fyra bitar som har lite vågiga kanter eller?
    Det är ju snart jul men några saker vill jag köpa innan.
    Vad har ni för leksaker hemma som det leks flitigt hemma?

  3. Medlem sedan
    Oct 2000
    #2

    dockvagn och docka

    det är alice favvo sysselsättning!
    hon bäddar och bäddar och bäddar, sen har jag köpt en leksaks potta till hennes docka den tycjker hon är rolig - sätter sig själv där och säger -bajsa! :-)

    /Eva
  4. 2
    dockvagn och docka det är alice favvo sysselsättning!
    hon bäddar och bäddar och bäddar, sen har jag köpt en leksaks potta till hennes docka den tycjker hon är rolig - sätter sig själv där och säger -bajsa! :-)

    /Eva
  5. Xappoline
    #3

    Leksaker!

    Det finns puzzel i ram som har 9-12 bitar. Kanske kan det vara något?

    Kevin tycker om Duplo och har just investerat i en häst med vagn och en prins och en prinsessa. Den tycker han är fin.

  6. 3
    Leksaker! Det finns puzzel i ram som har 9-12 bitar. Kanske kan det vara något?

    Kevin tycker om Duplo och har just investerat i en häst med vagn och en prins och en prinsessa. Den tycker han är fin.

  7. Neta med Ängla bf 21/4
    #4

    Julklapp

    Hon ska få det till jul tänkte jag men jag kanske inte kan vänta så länge. Sedan tänkte jag köpa en liten docksäng oxå.
  8. 4
    Julklapp Hon ska få det till jul tänkte jag men jag kanske inte kan vänta så länge. Sedan tänkte jag köpa en liten docksäng oxå.
  9. Neta med Ängla bf 21/4
    #5

    Aha

    Kanske ska utöka duplot lite mer då, fast det blir ju mycket småbitar att irritera sig på..haha!
  10. 5
    Aha Kanske ska utöka duplot lite mer då, fast det blir ju mycket småbitar att irritera sig på..haha!
  11. Ida m Jennie & skruttis bf 26/4
    #6

    Ritbräda

    Alltså en sådan när man ritar med en magnet-penna och sen suddar med en spak. Den tycker Jennie är jätterolig. Sen så är hon förjust i sina innebandyklubbor i miniatyrstorlek från barnens hus samt sina märkligt dimensionerade djur från claes ohlsson. (Ankan är lika stor som kon).
  12. 6
    Ritbräda Alltså en sådan när man ritar med en magnet-penna och sen suddar med en spak. Den tycker Jennie är jätterolig. Sen så är hon förjust i sina innebandyklubbor i miniatyrstorlek från barnens hus samt sina märkligt dimensionerade djur från claes ohlsson. (Ankan är lika stor som kon).
  13. Neta med Ängla bf 21/4
    #7

    Haha

    En jätteanka!
    Det var en bra idé kanske inte kostar så mycket heller eller?
    Hon gillar ju att rita!
  14. 7
    Haha En jätteanka!
    Det var en bra idé kanske inte kostar så mycket heller eller?
    Hon gillar ju att rita!
  15. Ida m Jennie & skruttis bf 26/4
    #8

    50 kr

    eller om det var 49 tror jag ritbrädan kostade
  16. 8
    50 kr eller om det var 49 tror jag ritbrädan kostade
  17. karinxxx
    #9

    Bobby car.

    Jag skrev en lång text också men den försvann. Måste betyda att det är dags att gå och lägga sig.
  18. 9
    Bobby car. Jag skrev en lång text också men den försvann. Måste betyda att det är dags att gå och lägga sig.
  19. Medlem sedan
    Jan 2003
    #10

    Jonnas favoriter

    Dockan och vagnen är stora favoriter här, liksom för Alice. Hon drar och drar på den där dockvagnen här hemma. Sedan har Jonna oxå ett stall som ligger högt i kurs. Med hästar (schäsh!), en vagn, hö, spiltor och en flicka (bicka!) som kan sova på stallets övervåning. Tror det är från Little people. Köpte det på Coop iaf.

    Kritor och ritblock är andra kul saker liksom megablocks att bygga stora torn av. För att inte glömma flygplanet med alla gubbarna som skaaaa sitta på sina plaster. :)

    Till jul planerar jag att köpa ngn form av kök till Jonna samt säng, badbalja, blöjor och sådant till hennes docka så hon sedan kan sköta sin bebis när mamma tar hand om sin.
  20. 10
    Jonnas favoriter Dockan och vagnen är stora favoriter här, liksom för Alice. Hon drar och drar på den där dockvagnen här hemma. Sedan har Jonna oxå ett stall som ligger högt i kurs. Med hästar (schäsh!), en vagn, hö, spiltor och en flicka (bicka!) som kan sova på stallets övervåning. Tror det är från Little people. Köpte det på Coop iaf.

    Kritor och ritblock är andra kul saker liksom megablocks att bygga stora torn av. För att inte glömma flygplanet med alla gubbarna som skaaaa sitta på sina plaster. :)

    Till jul planerar jag att köpa ngn form av kök till Jonna samt säng, badbalja, blöjor och sådant till hennes docka så hon sedan kan sköta sin bebis när mamma tar hand om sin.
  21. Medlem sedan
    Jul 2003
    #11

    Emil tycker som Jennie

    Ritbrädan är helt klart en av favvisarna. Sedan har han en verktygslåda i trä där det bland annat finns stora skruvar som kan skruvas i antingen med stor skruvmejsel, eller för hand.

    Hoppas du hittar något bra

    /EmmaLotta
  22. 11
    Emil tycker som Jennie Ritbrädan är helt klart en av favvisarna. Sedan har han en verktygslåda i trä där det bland annat finns stora skruvar som kan skruvas i antingen med stor skruvmejsel, eller för hand.

    Hoppas du hittar något bra

    /EmmaLotta
  23. Helena med Lussan och bf 10/2
    #12

    Bilar, bilar, bilar

    är dte enda Lucie vill leka med just nu. Små bilar, stora, latsbilar, bussar, you name it. Varje morgon kånkar hon runt med bilar som hon parkerar i vår säng. Brrrum!
  24. 12
    Bilar, bilar, bilar är dte enda Lucie vill leka med just nu. Små bilar, stora, latsbilar, bussar, you name it. Varje morgon kånkar hon runt med bilar som hon parkerar i vår säng. Brrrum!
  25. Gianna
    #13

    Laga mat!

    Alexander älskar sin Mickispis o lagar mat för fullt här hemma. All låtsasmat, kastruller, tallrikar o bestick är roligt just nu.
    Läsa böcker är en annan favorit!
    Och precis som Lussan älskar han bilar, bussar, lastbilar, brandbilar, motorcyklar o traktorer:-)
  26. 13
    Laga mat! Alexander älskar sin Mickispis o lagar mat för fullt här hemma. All låtsasmat, kastruller, tallrikar o bestick är roligt just nu.
    Läsa böcker är en annan favorit!
    Och precis som Lussan älskar han bilar, bussar, lastbilar, brandbilar, motorcyklar o traktorer:-)
  27. Xappoline
    #14

    Jasså?

    Jasså, de får sitta nu då alltså? Trodde Jonna hade ett sovplan!
  28. 14
    Jasså? Jasså, de får sitta nu då alltså? Trodde Jonna hade ett sovplan!
  29. Xappoline
    #15

    Det värsta

    Enligt Kevin är dockor det värsta som finns. Han vill inte beblanda sig alls med dem. Han vägrar leka med Duplo-prinsessan, som ser ut som en vanlig Duplo-gubbe fast med långt hår.

    Gosedjur vill han inte heller leka med.

    Jag tror att det finns \"rosa\" dockgener och sen finns det sådana gener fordonsintresse. En sådan har Kevin fått. (Biembi och Vovlon)..
  30. 15
    Det värsta Enligt Kevin är dockor det värsta som finns. Han vill inte beblanda sig alls med dem. Han vägrar leka med Duplo-prinsessan, som ser ut som en vanlig Duplo-gubbe fast med långt hår.

    Gosedjur vill han inte heller leka med.

    Jag tror att det finns \"rosa\" dockgener och sen finns det sådana gener fordonsintresse. En sådan har Kevin fått. (Biembi och Vovlon)..
  31. Medlem sedan
    Jan 2003
    #16

    Njae...

    ...de \"får\" inte sitta. De SKA sitta, prompt. Och det klarar Jonna ff inte själv, precis som förut. Hon försöker i två sekunder sen blir hon helt tossig och mamma får komma och hjälpa. Därefter flyger planet iväg och vips ligger alla gubbarna ner igen. Och SKA sitta, prompt. To be continued.... *ser matt ut*
  32. 16
    Njae... ...de \"får\" inte sitta. De SKA sitta, prompt. Och det klarar Jonna ff inte själv, precis som förut. Hon försöker i två sekunder sen blir hon helt tossig och mamma får komma och hjälpa. Därefter flyger planet iväg och vips ligger alla gubbarna ner igen. Och SKA sitta, prompt. To be continued.... *ser matt ut*
  33. Medlem sedan
    Jan 2003
    #17

    Glömde en stor kategori

    Fordon! Av alla de slag. Grävskopan, bilar, tåget, bussen ja allt... allt som har hjul! :)
  34. 17
    Glömde en stor kategori Fordon! Av alla de slag. Grävskopan, bilar, tåget, bussen ja allt... allt som har hjul! :)
  35. Xappoline
    #18

    Hihi

    De får ha lite häftmassa i rumpan kanske ;)
  36. 18
    Hihi De får ha lite häftmassa i rumpan kanske ;)
  37. Neta med Ängla bf 21/4
    #19

    Flygplanet?

    Var köpte du det?
    Ängla älskar oxå flygplan!
    Kollade på BR igår men hittade inget.
  38. 19
    Flygplanet? Var köpte du det?
    Ängla älskar oxå flygplan!
    Kollade på BR igår men hittade inget.
  39. Xappoline
    #20

    Jag har köpt

    Jag har köpt på BR. Det kostade 149 kr och är samma som det Jonna har. Det är i plast och i paketet finns en bil, gubbar och ett plan. Det är ju rackarns att jag ska ha glömt vad tillverkaren heter, kanske är det Play 2 Learn?
  40. 20
    Jag har köpt Jag har köpt på BR. Det kostade 149 kr och är samma som det Jonna har. Det är i plast och i paketet finns en bil, gubbar och ett plan. Det är ju rackarns att jag ska ha glömt vad tillverkaren heter, kanske är det Play 2 Learn?

Liknande trådar

  1. Tips på rabatt BR leksaker!
    By DollyLolly in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-09-30, 12:04
  2. tips på leksaker...
    By abcdefgh in forum Sex & erotik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-12-13, 03:26
  3. Tips på leksaker?
    By Gunilla m. Alice in forum _05 Höstbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-08-11, 16:10
  4. Tips på leksaker på flygplan
    By aasha in forum _05 Vårbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-31, 21:47
  5. Tips på leksaker??
    By lindaley in forum _0408 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-10-23, 15:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar