Rh-negativ funderingar
Kropp & hälsa
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    Rh-negativ funderingar

    Någon som:

    1) har fått antikroppar under graviditeten? I såna fall, berätta mer om vad som hände sen

    2) vet hur vanligt det är att man får antikroppar & varför?

    3) kan berätta mer om vad som händer om får antikroppar?


    (ligger även under Hälsa - Mammakroppen)
  2. 1
    Rh-negativ funderingar Någon som:

    1) har fått antikroppar under graviditeten? I såna fall, berätta mer om vad som hände sen

    2) vet hur vanligt det är att man får antikroppar & varför?

    3) kan berätta mer om vad som händer om får antikroppar?


    (ligger även under Hälsa - Mammakroppen)
  3. LH
    #2

    är rh-negativ

    jag gjorde en abort före mitt första barn och fick då en injektion, fick sedan en injektion efter varje förlossning så jag har aldrig bildat antikroppar, båda mina barn är rh-positiva, läs mer här http://www.9manader.nu/gravid/gravid/gkomplikat/rh
  4. 2
    är rh-negativ jag gjorde en abort före mitt första barn och fick då en injektion, fick sedan en injektion efter varje förlossning så jag har aldrig bildat antikroppar, båda mina barn är rh-positiva, läs mer här http://www.9manader.nu/gravid/gravid/gkomplikat/rh
  5. Medlem sedan
    Apr 2000
    #3

    Jag fick en spruta...

    efter förlossningen samt efter ett missfall och sedan har det inte varit något mer med det. Det trodde jag var allmänt och något som alla RH-negativa får, i alla fall så har det varit självklart på mitt sjukhus och något som de har tagit upp varje gång.
  6. 3
    Jag fick en spruta... efter förlossningen samt efter ett missfall och sedan har det inte varit något mer med det. Det trodde jag var allmänt och något som alla RH-negativa får, i alla fall så har det varit självklart på mitt sjukhus och något som de har tagit upp varje gång.
  7. Medlem sedan
    Oct 2001
    #4

    Jo, det tror jag också

    Det jag undrar är om någon har varit med om att de fått antikroppar, typ under graviditeten?
  8. 4
    Jo, det tror jag också Det jag undrar är om någon har varit med om att de fått antikroppar, typ under graviditeten?

Liknande trådar

  1. Rh-negativ!
    By Anonym in forum _1210 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-04-18, 07:50
  2. Negativ!
    By sjölejon in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-06, 15:19
  3. RH NEGATIV????
    By Mars1 in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-07-23, 09:15
  4. Fy så negativ jag lät
    By Alli-Mac in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-03, 16:19
  5. Rh-negativ funderingar
    By Tinalina in forum Kropp & hälsa
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-10-29, 01:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar