Nej, nu efter en låång varm dusch
_01 Sommarbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Nej, nu efter en låång varm dusch

    så går jag och lägger mig!

    VA? Sa, JAG det? Jag som aldrig sover innan 12.....är jag sjuk månne?

    Jaaaa....*ynk*, det är jag. Lätt feber, ja 38 grader sist iaf. Det är ju tillräckligt för att en man skulle gå i graven....=)
    Det snurrar i huvvet så fort jag gör hastiga rörelser och jag hostar, har ont i hela kroppen....
    Påminner verkligen om influensan jag och Anders åkte på förra året som resulterade i lunginflamation....*suck*
    Nåja, hellre sjuk nu än nästa helg då vi ska till Alingsås och bo på hotell....bara inte Anders smittas oxå.....*pepparpeppar*

    Jag jobbar nog iaf imorgon, har bara ett dagbarn så jag kan ju ta det rätt lugnt och Maya har ju börjat allmän förskola nu så det är bara henne jag måste iväg med...sen hämtar Anders henne så det ska jag nog klara av.
    Suck blä och ynk.....

    zzzzzzhoppas ni är friska!
  2. 1
    Nej, nu efter en låång varm dusch så går jag och lägger mig!

    VA? Sa, JAG det? Jag som aldrig sover innan 12.....är jag sjuk månne?

    Jaaaa....*ynk*, det är jag. Lätt feber, ja 38 grader sist iaf. Det är ju tillräckligt för att en man skulle gå i graven....=)
    Det snurrar i huvvet så fort jag gör hastiga rörelser och jag hostar, har ont i hela kroppen....
    Påminner verkligen om influensan jag och Anders åkte på förra året som resulterade i lunginflamation....*suck*
    Nåja, hellre sjuk nu än nästa helg då vi ska till Alingsås och bo på hotell....bara inte Anders smittas oxå.....*pepparpeppar*

    Jag jobbar nog iaf imorgon, har bara ett dagbarn så jag kan ju ta det rätt lugnt och Maya har ju börjat allmän förskola nu så det är bara henne jag måste iväg med...sen hämtar Anders henne så det ska jag nog klara av.
    Suck blä och ynk.....

    zzzzzzhoppas ni är friska!
  3. Anna i Seattle, bf 4/12
    #2

    men usch då

    krya på dig och hoppas du är frisk snart.
  4. 2
    men usch då krya på dig och hoppas du är frisk snart.
  5. Medlem sedan
    Oct 2000
    #3

    krya på dig!

    låter själv som kråkan krax här, men slipper iaf feber (peppar, peppar får väl tilläggas *s*)
    Hoppas du är piggare i morrn
  6. 3
    krya på dig! låter själv som kråkan krax här, men slipper iaf feber (peppar, peppar får väl tilläggas *s*)
    Hoppas du är piggare i morrn
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4

    Krya på dig!

    Hoppas du blir frisk till Alingsås-helgen och att inte resten av familjen blir sjuka.

    Själv är jag på bättringsvägen, är förkyld och har lite ont i kroppen ännu. Har haft SÅN värk i nacken i flera dagar, ilande smärta så fort jag rört huvudet i sidled =( men nu känns det mycket bättre iallafall.
  8. 4
    Krya på dig! Hoppas du blir frisk till Alingsås-helgen och att inte resten av familjen blir sjuka.

    Själv är jag på bättringsvägen, är förkyld och har lite ont i kroppen ännu. Har haft SÅN värk i nacken i flera dagar, ilande smärta så fort jag rört huvudet i sidled =( men nu känns det mycket bättre iallafall.
  9. Medlem sedan
    Oct 1999
    #5

    Varma kramar, bli snart frisk! IMT

  10. 5
    Varma kramar, bli snart frisk! IMT

Liknande trådar

  1. Efter en lång varm dusch
    By Salander in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-11-14, 18:18
  2. Varm dusch/värkar...
    By Småtrollsmamman in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-03-07, 01:36
  3. En varm dusch
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-18, 15:15
  4. efter en låång
    By layla in forum Singelmingel
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-14, 07:33
  5. Hemma efter en låång
    By MamaMia in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-13, 20:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar