Idag har Saga sovit hela dagen
_05 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    Idag har Saga sovit hela dagen

    kanske varit vaken max 40 min på hela dagen från det att jag tog upp henne från sängen 08.30 imorse, har fått väcka henne för att amma men hon har somnat om igen...hon sov hela natten med. Jag fick väcka upp henne vid 18 tiden ikväll men hon somnade igen vid 18.30..

    Nu har hon varit vaken sen kl 19.30 ungefär....korvar sig, gnäller, och spänner sig..flåsar och pickar med huvudet som om hon vill äta...men sätter jag henne till bröstet skriker hon..man får ont i armarna av allt vyssjande och gungande m.m *puh*
    Och hon fiser + rapar en del.
  2. 1
    Idag har Saga sovit hela dagen kanske varit vaken max 40 min på hela dagen från det att jag tog upp henne från sängen 08.30 imorse, har fått väcka henne för att amma men hon har somnat om igen...hon sov hela natten med. Jag fick väcka upp henne vid 18 tiden ikväll men hon somnade igen vid 18.30..

    Nu har hon varit vaken sen kl 19.30 ungefär....korvar sig, gnäller, och spänner sig..flåsar och pickar med huvudet som om hon vill äta...men sätter jag henne till bröstet skriker hon..man får ont i armarna av allt vyssjande och gungande m.m *puh*
    Och hon fiser + rapar en del.
  3. Joa med VIGGO , Emil och Moa
    #2

    Fiser pruttar rapar och spyr

    gör Viggo dagligen. Men håller jag rätt kost så går det bättre!
  4. 2
    Fiser pruttar rapar och spyr gör Viggo dagligen. Men håller jag rätt kost så går det bättre!
  5. Miqa
    #3

    det där med att rapa och prutta...

    Ni som har barn, NÄR övergår man från att jubla och applådera varje prutt och rap till att börja banna barnen och lära de att det är skämmigt och att man INTE ska göra så. Snacka om förvirrande för dem! ;-)
  6. 3
    det där med att rapa och prutta... Ni som har barn, NÄR övergår man från att jubla och applådera varje prutt och rap till att börja banna barnen och lära de att det är skämmigt och att man INTE ska göra så. Snacka om förvirrande för dem! ;-)
  7. Medlem sedan
    Nov 2004
    #4

    jag har sållat bort en hel del

    och igår åt jag knappt nånting för jag var rädd att hon skulle få ont...men ändå fick hon ont.

    Har gått ner 1 1/2 kilo denna veckan för jag har knappt haft tid och äta ordentligt och plus då att jag knappt vågat äta nåt pga hennes mage.

    Försöker luska ut vad det är hon reagerar på.

    En sista utväg är mjölkprodukterna..vilket ju finns i allt och jag hoppas verkligen det inte är det.
  8. 4
    jag har sållat bort en hel del och igår åt jag knappt nånting för jag var rädd att hon skulle få ont...men ändå fick hon ont.

    Har gått ner 1 1/2 kilo denna veckan för jag har knappt haft tid och äta ordentligt och plus då att jag knappt vågat äta nåt pga hennes mage.

    Försöker luska ut vad det är hon reagerar på.

    En sista utväg är mjölkprodukterna..vilket ju finns i allt och jag hoppas verkligen det inte är det.

Liknande trådar

  1. Sovit hela dagen
    By Förstagångarn in forum 1201 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-03-29, 10:10
  2. Sovit HELA dagen ...
    By Zasa in forum _0907 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-08-16, 18:02
  3. Sovit hela dagen
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-02, 01:05
  4. Sovit hela dagen!
    By alissa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-10, 00:06
  5. Sovit hela dagen...
    By Åkervindan in forum Singelmingel
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-03, 20:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar