Pierre Robin syndrom
Läpp-, käk- och gomspalt
  1. Kicki
    #1

    Pierre Robin syndrom

    Undrar om det finns fler här som har barn med detta syndrom. Har själv en pojke född 2004 med detta syndrom. Sulle vara kul att få veta andras erfarenhgeter och få lite bra tips.
  2. 1
    Pierre Robin syndrom Undrar om det finns fler här som har barn med detta syndrom. Har själv en pojke född 2004 med detta syndrom. Sulle vara kul att få veta andras erfarenhgeter och få lite bra tips.
  3. katta & Linus
    #2

    Hej Kicki

    Jag har en pojke född 02 med detta syndrom, den är av lindrig form har det sagts till oss men för oss har det varit en del problem med andningen främst vid operationer och förkylningar, har eran pojke haft samma problem?. Det kan vara bra att höra andras erfarenheter tycker jag, det är inte så ofta jag hör någon ha pierre Robin vad tycker du?

    Hälsningar Katta
  4. 2
    Hej Kicki Jag har en pojke född 02 med detta syndrom, den är av lindrig form har det sagts till oss men för oss har det varit en del problem med andningen främst vid operationer och förkylningar, har eran pojke haft samma problem?. Det kan vara bra att höra andras erfarenheter tycker jag, det är inte så ofta jag hör någon ha pierre Robin vad tycker du?

    Hälsningar Katta
  5. Whorra
    #3

    Hejsan!

    Ja jag har en flicka med Pierre robins syndrom, född 7/2-05.
  6. 3
    Hejsan! Ja jag har en flicka med Pierre robins syndrom, född 7/2-05.

Liknande trådar

  1. Pierre robin syndrom, hjälp!
    By kruckel in forum Läpp-, käk- och gomspalt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2016-03-14, 20:27
  2. jävla pierre robert..
    By Lotus86 in forum _1109 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-09-09, 11:10
  3. Pierre Robin syndrom
    By Kicki in forum Läpp-, käk- och gomspalt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-17, 13:26
  4. Pierre Robert trosorna
    By Nugga in forum Hem & fritid
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-06-27, 16:12
  5. pierre Robin fråga?
    By Katta & Linus in forum Läpp-, käk- och gomspalt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-16, 08:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar