Svamp
Kropp & hälsa
  1. Medlem sedan
    Feb 2000
    #1

    Svamp

    på mig inte Oscar eller Olivia ,

    Ni som haft det i underlivet, gör det riktigt ont, blir man riktigt öm, det känns som om jag har typ \"snytit mig förmycket\" eller typ torkat mig för mycket på vänster blygdläpp.
    Jag på började pevaryl igår, men märker ingen skillnad, typ smärtan känns liknande den ömmhet jag hade efter förlossningen..... kliar lite, och jag får kissar lite oftare. Trodde först på UVI i början av veckan,, men tror inte det nu längre. Min BM ringde jag precis och självklart var de på UTB och återkommer Måndag, varför är det alltid så!??
    Står på Pevarylen att ingen förbättring på 3:e dagen sök läkare. det blir ju på Lördag för mig. Antar att det bara är att avvakta. rort jag fick detta för att jag fick PC i vagiatorform förra veckan då de hade hittat cellförändringar på mitt cellprov, som de trodde berodde på någon infektion, jag hade dock inga symtom. MEN NU HAR JAG *ler*

    Ni som haft svamp i underlivet, mkan ni förklara hur det kändes för er.
  2. 1
    Svamp på mig inte Oscar eller Olivia ,

    Ni som haft det i underlivet, gör det riktigt ont, blir man riktigt öm, det känns som om jag har typ \"snytit mig förmycket\" eller typ torkat mig för mycket på vänster blygdläpp.
    Jag på började pevaryl igår, men märker ingen skillnad, typ smärtan känns liknande den ömmhet jag hade efter förlossningen..... kliar lite, och jag får kissar lite oftare. Trodde först på UVI i början av veckan,, men tror inte det nu längre. Min BM ringde jag precis och självklart var de på UTB och återkommer Måndag, varför är det alltid så!??
    Står på Pevarylen att ingen förbättring på 3:e dagen sök läkare. det blir ju på Lördag för mig. Antar att det bara är att avvakta. rort jag fick detta för att jag fick PC i vagiatorform förra veckan då de hade hittat cellförändringar på mitt cellprov, som de trodde berodde på någon infektion, jag hade dock inga symtom. MEN NU HAR JAG *ler*

    Ni som haft svamp i underlivet, mkan ni förklara hur det kändes för er.
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2

    HAr bokat gyn tid imt

  4. 2
    HAr bokat gyn tid imt

Liknande trådar

  1. Är det svamp?
    By snart 4 barn in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-05-10, 08:57
  2. svamp!
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-08-23, 08:25
  3. svamp?
    By Erika.m.3gullungar in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-10-10, 08:52
  4. svamp
    By helle_la in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-24, 22:23
  5. Kan man äta svamp?
    By tl-67 in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-05, 17:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar