Gå till kiropraktor?
Gravidsnack
  1. Helena med Lussan och bf 10/2
    #1

    Gå till kiropraktor?

    Nu har jag ordentlig foglossning och vill ha hjälp. Gör mina små övningar, tänker på hur jag står och går osv, men vete tusan om det hjälper. Jag har hört talas om de som kan få hjälp av kiropraktorer, stämmer det? Någon som kan tipsa om en duktig sådan i Stockholm?
  2. 1
    Gå till kiropraktor? Nu har jag ordentlig foglossning och vill ha hjälp. Gör mina små övningar, tänker på hur jag står och går osv, men vete tusan om det hjälper. Jag har hört talas om de som kan få hjälp av kiropraktorer, stämmer det? Någon som kan tipsa om en duktig sådan i Stockholm?
  3. NenNa m E-04, C-00, A-98
    #2

    Om du har en snedställning...

    ...kan du definitivt bli hjälpt av en duktig kiropraktor eller naprapat. Jag gick regelbundet både under och efter graviditeten, och ångrar mest att jag inte gått oftare! Har dock ingen jag kan tipsa om i Stockholm...

    Hör med MVC om de vet någon som är bra.
  4. 2
    Om du har en snedställning... ...kan du definitivt bli hjälpt av en duktig kiropraktor eller naprapat. Jag gick regelbundet både under och efter graviditeten, och ångrar mest att jag inte gått oftare! Har dock ingen jag kan tipsa om i Stockholm...

    Hör med MVC om de vet någon som är bra.

Liknande trådar

  1. Ni som varit till kiropraktor och liknan
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-05-17, 14:09
  2. Skicka 17-åring till kiropraktor?
    By Smålandspappa in forum Ordet är fritt
    Svar: 36
    Senaste inlägg: 2010-05-08, 12:32
  3. Kiropraktor
    By Vänamön in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-24, 17:54
  4. Ang. kiropraktor
    By MAJa in forum Ordet är fritt
    Svar: 42
    Senaste inlägg: 2007-03-08, 08:09
  5. Varit till en kiropraktor...
    By ? in forum Kropp & hälsa
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-07-04, 13:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar