Frågar....
Kropp & hälsa
  1. Anonym
    #1

    Frågar....

    Det liksom trycker över huvudet, samt i käkarna. Sen har jag något diffust illamående oxå. Är detta spänningshuvudvärk? Jag har det varje morgon när jag vaknar.

    Äter antibiotika (Dexyferm), men detta är väl ingen biverkning?
  2. 1
    Frågar.... Det liksom trycker över huvudet, samt i käkarna. Sen har jag något diffust illamående oxå. Är detta spänningshuvudvärk? Jag har det varje morgon när jag vaknar.

    Äter antibiotika (Dexyferm), men detta är väl ingen biverkning?
  3. Anonym
    #2

    Antibiotika har åtminstone...

    ...givit mig ett diffust illamående emellanåt. Tror att det inte är helt ovanligt.

    Tryck över huvudet och käkarna kan mycket väl vara effekter av stress och anspänning. Sådant är mycket vanligt. Det kan emellertid också handla om helt andra saker, t.ex. bihåleinflammation. Därför bör du nog tala med exempelvis den läkare som har förskrivit antibiotikan för att få saken kontrollerad.
  4. 2
    Antibiotika har åtminstone... ...givit mig ett diffust illamående emellanåt. Tror att det inte är helt ovanligt.

    Tryck över huvudet och käkarna kan mycket väl vara effekter av stress och anspänning. Sådant är mycket vanligt. Det kan emellertid också handla om helt andra saker, t.ex. bihåleinflammation. Därför bör du nog tala med exempelvis den läkare som har förskrivit antibiotikan för att få saken kontrollerad.

Liknande trådar

  1. Och så frågar jag...
    By *Quentin* in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-04-16, 21:24
  2. Frågar er oxå!
    By MionsMamma in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-16, 05:15
  3. Frågar här med
    By Moonbeam in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-26, 22:03
  4. Frågar er.....
    By Martina med B+V+G in forum Mat & dryck
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-04-08, 09:55
  5. Frågar här oxå.
    By inger73 in forum _05/06 Vinterbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-03, 12:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar