V* f*n, läkarskrälle!
_0112 Decemberbarn
  1. - Miko -
    #1

    V* f*n, läkarskrälle!

    Elliot har ju misstänkt astma, Ture och E går till doktorn som de sagt att vi ska när han får svårt att andas normalt. Han skriver ut Spektramox? Utan att kolla bakterier och snabbsänkan var bra?

    Nu får jag sitta i kö till barnmedicin för läkaren skrev en remiss dit (det är inte remisstvång dit men det visste inte T).

    KAN de inte bara läsa journalen på VC och se att han har misstänkt astma? Tydligen inte utan han bara skriver ut pc som vanligt (den läkaren älskar pc, han skriver alltid ut). Som vanligt fick vi inte en av de två som är bäst på barn utan en neurolog som jobbar som distriktare.

    FRUSTRERANDE!!!
    Nu fick jag ringa jobbet och ta friskvård (det borde reäknas som det, ringer jag inte barnmott. så blir jag inte frisk, i huvudet ;)
    Hinner inte annars för jag jobbar kväll....

    Wish me luck!
  2. 1
    V* f*n, läkarskrälle! Elliot har ju misstänkt astma, Ture och E går till doktorn som de sagt att vi ska när han får svårt att andas normalt. Han skriver ut Spektramox? Utan att kolla bakterier och snabbsänkan var bra?

    Nu får jag sitta i kö till barnmedicin för läkaren skrev en remiss dit (det är inte remisstvång dit men det visste inte T).

    KAN de inte bara läsa journalen på VC och se att han har misstänkt astma? Tydligen inte utan han bara skriver ut pc som vanligt (den läkaren älskar pc, han skriver alltid ut). Som vanligt fick vi inte en av de två som är bäst på barn utan en neurolog som jobbar som distriktare.

    FRUSTRERANDE!!!
    Nu fick jag ringa jobbet och ta friskvård (det borde reäknas som det, ringer jag inte barnmott. så blir jag inte frisk, i huvudet ;)
    Hinner inte annars för jag jobbar kväll....

    Wish me luck!
  3. Mia som är @jobb
    #2

    Hmm..

    Ja du en del läkare vill man skicka till pipsvängen!!!!
    Hoppas att han blir bra snart .
  4. 2
    Hmm.. Ja du en del läkare vill man skicka till pipsvängen!!!!
    Hoppas att han blir bra snart .
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar