Magsmärtor och blivande kvinna igen :-)
_04/05 Vinterbarn
  1. Anonym idag *SKÄMS LITE*
    #1

    Magsmärtor och blivande kvinna igen :-)

    Hejsan igår var jag in till gyn för att kolla upp mina magsmärtor som jag haft ett längre tag. Konstiga symtom som kraftig mensvärk och typ flytningar, illamående. Gissa om jag gjort ett antal gravtester som visat NEG. Jag började bli rädd att nu har jag väl cancer eller nåt annat fel. Jag tog iallafall ett cellprov så vi får väl se vad svaren visar. Annars såg allt jättefint ut ( Hehe hur nu lilla muffen kan göra det )
    Dom gjorde även ett ul för att se så inte det var nåt utomkveds eller så.
    Och tack o lov inte. Men min kropp har spökat ett tag och jag har ju inte fått nån mens än - har ni?
    Men hon kikade iallafall och sa att min kropp håller på att förbereder sig för att bli som en kvinna igen ;-) och då med mens och allt som hör till :-(

    Jag hade kraftig ägglossning på gång med 4 äggblåsor i vänstra äggledaren och en äggblåsa i högra och det var därför jag kände mig upp och nervänd tror gynekologen.
    nu är jag helt värdelös om ägglossning och sånt vetande det är först nu jag börjat känt av det riktigt. Vet väl inte egentligen hur mkt mm man brukar ha men det var ganska intressant faktiskt hur kroppen är funtad :-)

    Och för ett ögonblick så var så HÄR JÄTTESUGEN på att bli med bebbe igen. Knasigt va. Berättade det för sambon som dock bara ruskar på huvudet och säger - Vi har nu så det räcker och ska det bli några mer så först om 3 år :-)
    Haha så han är inte helt nejsägande då *Stort skratt*

    Ja det här blev rörigt ville bara svamla av mig lite.
    Ha en bra dag kramar mig som idag är anonym pga knäppa ideér *skäms lite*
  2. 1
    Magsmärtor och blivande kvinna igen :-) Hejsan igår var jag in till gyn för att kolla upp mina magsmärtor som jag haft ett längre tag. Konstiga symtom som kraftig mensvärk och typ flytningar, illamående. Gissa om jag gjort ett antal gravtester som visat NEG. Jag började bli rädd att nu har jag väl cancer eller nåt annat fel. Jag tog iallafall ett cellprov så vi får väl se vad svaren visar. Annars såg allt jättefint ut ( Hehe hur nu lilla muffen kan göra det )
    Dom gjorde även ett ul för att se så inte det var nåt utomkveds eller så.
    Och tack o lov inte. Men min kropp har spökat ett tag och jag har ju inte fått nån mens än - har ni?
    Men hon kikade iallafall och sa att min kropp håller på att förbereder sig för att bli som en kvinna igen ;-) och då med mens och allt som hör till :-(

    Jag hade kraftig ägglossning på gång med 4 äggblåsor i vänstra äggledaren och en äggblåsa i högra och det var därför jag kände mig upp och nervänd tror gynekologen.
    nu är jag helt värdelös om ägglossning och sånt vetande det är först nu jag börjat känt av det riktigt. Vet väl inte egentligen hur mkt mm man brukar ha men det var ganska intressant faktiskt hur kroppen är funtad :-)

    Och för ett ögonblick så var så HÄR JÄTTESUGEN på att bli med bebbe igen. Knasigt va. Berättade det för sambon som dock bara ruskar på huvudet och säger - Vi har nu så det räcker och ska det bli några mer så först om 3 år :-)
    Haha så han är inte helt nejsägande då *Stort skratt*

    Ja det här blev rörigt ville bara svamla av mig lite.
    Ha en bra dag kramar mig som idag är anonym pga knäppa ideér *skäms lite*
  3. Sabina m barnen
    #2

    Vad bra

    att allt är som det skall då:)
    Min mens komm tillbaka i somras trots amning:(, o sen jag satte in spiral så har den blivit hemsk.
  4. 2
    Vad bra att allt är som det skall då:)
    Min mens komm tillbaka i somras trots amning:(, o sen jag satte in spiral så har den blivit hemsk.
  5. Medlem sedan
    Oct 2000
    #3

    Skönt att

    allt var bra. Har inte fått tilbaka min mens än men flera gånger har jag trott att den varit på g men änså länge lyser den med sin frånvaro och jag klagar inte :).
    Ibland har jag också fått sug efter en bebis till eller rättare sagt att vara gravid igen. Men här har vi stängt bebisfabriken maken vill definitivt inte ha fler barn och jag känner mig också nöjd med dom två vi har.

    kram!
  6. 3
    Skönt att allt var bra. Har inte fått tilbaka min mens än men flera gånger har jag trott att den varit på g men änså länge lyser den med sin frånvaro och jag klagar inte :).
    Ibland har jag också fått sug efter en bebis till eller rättare sagt att vara gravid igen. Men här har vi stängt bebisfabriken maken vill definitivt inte ha fler barn och jag känner mig också nöjd med dom två vi har.

    kram!

Liknande trådar

  1. Magsmärtor??
    By SANDEE in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-29, 09:17
  2. blivande hemmafrun här igen
    By blivande hemmafrun in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-08-25, 19:04
  3. Kvinna vill bli man (igen)
    By Lopt in forum Pappasnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-27, 08:39
  4. Magsmärtor??????
    By sofie in forum Kropp & hälsa
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-09-29, 09:46
  5. Äldre tjej (kvinna) ung kille..igen
    By Jenna in forum Sex & erotik
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-12-12, 18:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar