*suck o stöööön* OT men ändå inte
_0405 Majbarn
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    *suck o stöööön* OT men ändå inte

    igår skulle jag iväg på förmiddagen, min man skulle börja sent o hade just kört stora till dagis, satt in lilleman i bilen. han kommer in o säger, du, vi måste sanda på trappen sen, det är jättehalt. 1 minut senare går jag ut på trappen (redan glömt)o fötterna bara försvinner under mig. Jag far ner för trappstegen (2) och landar på skuldran o axeln och på armen som jag försökte ta emot mig med. AJ!
    Så in till akuten för jag kände direkt att nåt gick sönder.
    Armen i gips sitter jag här nu o kör pekfingervals på tangenterna *suck* o ont som f*n har jag med. Så nu får jag vara sjukskriven ett tag o mannen hemma. vi får se när jag klarar att använda fingrarna på onda armen igen....då kanske maken kan jobba igen.
    Ville bara berätta....o ni....akta er för halkan!!!
  2. 1
    *suck o stöööön* OT men ändå inte igår skulle jag iväg på förmiddagen, min man skulle börja sent o hade just kört stora till dagis, satt in lilleman i bilen. han kommer in o säger, du, vi måste sanda på trappen sen, det är jättehalt. 1 minut senare går jag ut på trappen (redan glömt)o fötterna bara försvinner under mig. Jag far ner för trappstegen (2) och landar på skuldran o axeln och på armen som jag försökte ta emot mig med. AJ!
    Så in till akuten för jag kände direkt att nåt gick sönder.
    Armen i gips sitter jag här nu o kör pekfingervals på tangenterna *suck* o ont som f*n har jag med. Så nu får jag vara sjukskriven ett tag o mannen hemma. vi får se när jag klarar att använda fingrarna på onda armen igen....då kanske maken kan jobba igen.
    Ville bara berätta....o ni....akta er för halkan!!!
  3. evaOregon
    #2

    Stackars dig!

    Hoppas den läker snabbt!
  4. 2
    Stackars dig! Hoppas den läker snabbt!
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3

    Nä men fy...

    åh vad otäckt. Din stackare!!! Här nere är det ju inte riktigt så kallt ännu, men det kommer väl...

    Hoppas verkligen att det onda går över snart, men fy va trist att ha armen i gips. Vad var det som hade brutits? Något i armen eller i handen, eller? Hua, fy så jätteläskigt, har aldrig brutit nåt (peppar peppar) och kan inte ens tänka mig hur ont det måste göra.

    Stor kram till dig

    Anja
  6. 3
    Nä men fy... åh vad otäckt. Din stackare!!! Här nere är det ju inte riktigt så kallt ännu, men det kommer väl...

    Hoppas verkligen att det onda går över snart, men fy va trist att ha armen i gips. Vad var det som hade brutits? Något i armen eller i handen, eller? Hua, fy så jätteläskigt, har aldrig brutit nåt (peppar peppar) och kan inte ens tänka mig hur ont det måste göra.

    Stor kram till dig

    Anja
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    tack

    nej det är första gången jag bryter nåt *suck* tänk att man är med om det för första gången när man är 34...*hmmm* :)
    armen är av ca fem cm över handleden.
  8. 4
    tack nej det är första gången jag bryter nåt *suck* tänk att man är med om det för första gången när man är 34...*hmmm* :)
    armen är av ca fem cm över handleden.
  9. evaOregon
    #5

    Det låter som det gör verkligt ont!

    Hur lång tid beräknas det ta innan det läks?

    Jag bröt mitt nyckelben när jag var 9 år och trillade av en pulka i en backe, men det är ju ett litet ben så det var inte så farligt.
  10. 5
    Det låter som det gör verkligt ont! Hur lång tid beräknas det ta innan det läks?

    Jag bröt mitt nyckelben när jag var 9 år och trillade av en pulka i en backe, men det är ju ett litet ben så det var inte så farligt.
  11. Medlem sedan
    May 2004
    #6

    4 veckor

    ...så det var ganska snabbt tycker jag allt. prova att byta bajsblöja med en hand.....hmm....gå INTE :)
  12. 6
    4 veckor ...så det var ganska snabbt tycker jag allt. prova att byta bajsblöja med en hand.....hmm....gå INTE :)
  13. evaOregon
    #7

    Ja, det verkar snabbt!

    Hoppas att det stämmer!

    Stackars dig som inte kan byta bajsblöjor * fniss *!
  14. 7
    Ja, det verkar snabbt! Hoppas att det stämmer!

    Stackars dig som inte kan byta bajsblöjor * fniss *!
  15. Medlem sedan
    Jul 2001
    #8

    Aj!

    Oj så det kan gå! Hoppas på en snabb förbättring!
  16. 8
    Aj! Oj så det kan gå! Hoppas på en snabb förbättring!

Liknande trådar

  1. *stöööön*
    By Birgitta97 in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-05-14, 17:56
  2. ny men ändå inte
    By Xayide in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-04-05, 10:01
  3. Är det ändå inte...
    By SAGA! in forum Ordet är fritt
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2009-12-13, 18:25
  4. Ny här, men ändå inte!
    By Linnea-67 in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-04-05, 08:24
  5. Det är väl ändå otroligt!!!! Suck
    By malwa in forum _0606 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-03, 20:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar