Lite frågor o funderingar...
Förlossning
  1. Hemlig än så länge
    #1

    Lite frågor o funderingar...

    ´blivande mannen erkännde i går att han är sugen på ett tredje barn vilket jag aldrig trodde faktiskt men jag har ju lite funderingar om graviditeterna o förlossningarna.
    Första graviditeten spydde jag o mådde illa fram till v 13 det återkom sedan v 32 o fram till v 40+3 då vår dotter är född under en komplicerad förlossning med sfinkter ruptur.hade även väldigt mycket halsbränna.
    andra graviditeten spydde jag o mådde illa fram till v 20.hade foglossningar från ca v 8 .sonen gick jag dessutom 3 veckor över tiden med och sfinkter rupturen gick upp.
    summan av detta tror jag då att den tredje graviditeten blir ett helvete med spya o illamående o gå¨över tiden hur mycket som helst igen....vad tror ni?tror ni att det kan bli bra trots allt eller.?
  2. 1
    Lite frågor o funderingar... ´blivande mannen erkännde i går att han är sugen på ett tredje barn vilket jag aldrig trodde faktiskt men jag har ju lite funderingar om graviditeterna o förlossningarna.
    Första graviditeten spydde jag o mådde illa fram till v 13 det återkom sedan v 32 o fram till v 40+3 då vår dotter är född under en komplicerad förlossning med sfinkter ruptur.hade även väldigt mycket halsbränna.
    andra graviditeten spydde jag o mådde illa fram till v 20.hade foglossningar från ca v 8 .sonen gick jag dessutom 3 veckor över tiden med och sfinkter rupturen gick upp.
    summan av detta tror jag då att den tredje graviditeten blir ett helvete med spya o illamående o gå¨över tiden hur mycket som helst igen....vad tror ni?tror ni att det kan bli bra trots allt eller.?
  3. Lycka till!
    #2

    Du kan

    be om att få snitt om du inte vill spricka upp lika illa igen. Då får du förmodligen snittet någon vecka innan bf och slipper gå över. Illamåendet och kräkningarna är ju värre förstås. Prova seaband kanske vore något.
  4. 2
    Du kan be om att få snitt om du inte vill spricka upp lika illa igen. Då får du förmodligen snittet någon vecka innan bf och slipper gå över. Illamåendet och kräkningarna är ju värre förstås. Prova seaband kanske vore något.
  5. Hemlig än så länge
    #3

    Nej

    jag vill inte ha snitt det blev jag erbjuden förra gången pga min förlossningsrädsla.
  6. 3
    Nej jag vill inte ha snitt det blev jag erbjuden förra gången pga min förlossningsrädsla.
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4

    angående illamåendet

    så fick jag med 1an lergigan som hjälpte mig klara av vardagen, med 2an fick jag det också men då mådde jag ännu sämre. Så det är ju såå olika, men lycka till iaf
    Kram
  8. 4
    angående illamåendet så fick jag med 1an lergigan som hjälpte mig klara av vardagen, med 2an fick jag det också men då mådde jag ännu sämre. Så det är ju såå olika, men lycka till iaf
    Kram

Liknande trådar

  1. Soppa frågor, lite GI funderingar
    By anonymt namn in forum Vikt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-03-20, 21:07
  2. Lite funderingar ( frågor)
    By Mette med ToJ in forum _0707 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-01-30, 21:19
  3. Lite frågor o funderingar...
    By Mini-74 in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-01-07, 22:53
  4. Lite frågor och funderingar
    By Lillmysan in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-17, 09:22
  5. lite funderingar o frågor
    By annasthlm in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-01-14, 21:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar