Idag är jag hemma...
_0403 Marsbarn
  1. ronja med Leo
    #1

    Idag är jag hemma...

    med Leo som är jätteförskyld samt att han hostar lite.
    Han har ingen feber, men snoret rinner hela tiden.:(
    Just nu ligger han och sover och jag passar då på att titta in här en stund.

    Har ni börjat fundera på julklappar till era små ännu?
  2. 1
    Idag är jag hemma... med Leo som är jätteförskyld samt att han hostar lite.
    Han har ingen feber, men snoret rinner hela tiden.:(
    Just nu ligger han och sover och jag passar då på att titta in här en stund.

    Har ni börjat fundera på julklappar till era små ännu?
  3. Ulrika m. Ebba o 2:an
    #2

    Jaaaa....

    Funderar på en dockvagn och eller -säng
    Några riktigt bra böcker (och hela serien om Mumintrollet som kom i nyutgåva förra året till mig själv :-D)
    Är inne på en gosig sovpåse (Grobag), men den lär ju behöva införskaffas innan...
    En schysst pulka!
  4. 2
    Jaaaa.... Funderar på en dockvagn och eller -säng
    Några riktigt bra böcker (och hela serien om Mumintrollet som kom i nyutgåva förra året till mig själv :-D)
    Är inne på en gosig sovpåse (Grobag), men den lär ju behöva införskaffas innan...
    En schysst pulka!
  5. Ida m Jennie & skruttis bf 26/4
    #3

    Hmmm

    Inte riktigt, har mer börjat fundera på vad jag inte vill ha :-) Måste försöka få delar av släkten att förstå att jag inte vill ha saker som spelar gräsliga melodier eller barbie-dockor till Jennie.

    Själv är jag alltid ute i absolut sista stund så mina julklappstankar kommer nog igång runt 15 dec :-)
  6. 3
    Hmmm Inte riktigt, har mer börjat fundera på vad jag inte vill ha :-) Måste försöka få delar av släkten att förstå att jag inte vill ha saker som spelar gräsliga melodier eller barbie-dockor till Jennie.

    Själv är jag alltid ute i absolut sista stund så mina julklappstankar kommer nog igång runt 15 dec :-)
  7. Xappoline
    #4

    Bärbar DVD

    Kevin kommer nog att få en bärbar DVD. Han skulle nog gilla att ha en sådan på resor, tror jag. I bilen. Och så kommer han nog få någon form av garage och eh..?! Jag verkar behöva spara en slant för att fixa det där!

    Just på julafton får han nog bara något litet, vi kommer att fira julen i UK. Kanske köper jag något från Playmobil där och tar det som handbagage hem. Playmobil kostar 2/3 av priset där ungefär.
  8. 4
    Bärbar DVD Kevin kommer nog att få en bärbar DVD. Han skulle nog gilla att ha en sådan på resor, tror jag. I bilen. Och så kommer han nog få någon form av garage och eh..?! Jag verkar behöva spara en slant för att fixa det där!

    Just på julafton får han nog bara något litet, vi kommer att fira julen i UK. Kanske köper jag något från Playmobil där och tar det som handbagage hem. Playmobil kostar 2/3 av priset där ungefär.
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5

    Jepp, funderingarna är igång

    Jonna kommer troligtvis få ngn form av kök i julklapp. Vilken sort vet jag inte ännu men det ger sej väl. Sen blir det oxå en del dock-tillbehör så Jonna har en egen bebis att ta hand om, byta blöja på och allt som mamma gör med sin bebis. :)

    Resten av Jonnas önskelista finns på hennes hemsida: http://jonna.se
  10. 5
    Jepp, funderingarna är igång Jonna kommer troligtvis få ngn form av kök i julklapp. Vilken sort vet jag inte ännu men det ger sej väl. Sen blir det oxå en del dock-tillbehör så Jonna har en egen bebis att ta hand om, byta blöja på och allt som mamma gör med sin bebis. :)

    Resten av Jonnas önskelista finns på hennes hemsida: http://jonna.se
  11. Medlem sedan
    Jul 2003
    #6

    Redan i september!

    Det var utförsäkjning på leksaksaffären. Köpte spis med diskbänk i ett och en babydocka. Men oj vad jobbigt att inte ge dem till henne redan, hon lekar alltid med dem hos dagmamma och på öppnis. Jag hoppas hon tycker det är lika kul till julen!
  12. 6
    Redan i september! Det var utförsäkjning på leksaksaffären. Köpte spis med diskbänk i ett och en babydocka. Men oj vad jobbigt att inte ge dem till henne redan, hon lekar alltid med dem hos dagmamma och på öppnis. Jag hoppas hon tycker det är lika kul till julen!

Liknande trådar

  1. Hemma idag
    By Mia m Iza& Klara in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-04-14, 10:54
  2. Är hemma idag
    By Catti m E, A & S in forum _0806 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-19, 13:24
  3. Hemma idag!
    By HeidiN72 in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-28, 16:16
  4. Hemma idag
    By Malmis in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-30, 09:52
  5. Hemma idag...
    By Sol på besök in forum _0407 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-09-27, 18:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar