Ångest
Känsliga snack
  1. nattljus
    #1

    Ångest

    Har drabbats av en ohanterlig ångest som eskalerade igår när svärmor(lätt paranoid)ringde och ville att vi skulle börja hamstra influensamedicin.Det låter löjligt,och är väl snarare komiskt,men jag fick en sådan dödsångest.
    Faan,jag måste ringa och be om några lugnande...:(
    Det känns som om jag håller på att dö och inte kan andas.
  2. 1
    Ångest Har drabbats av en ohanterlig ångest som eskalerade igår när svärmor(lätt paranoid)ringde och ville att vi skulle börja hamstra influensamedicin.Det låter löjligt,och är väl snarare komiskt,men jag fick en sådan dödsångest.
    Faan,jag måste ringa och be om några lugnande...:(
    Det känns som om jag håller på att dö och inte kan andas.
  3. Deppis
    #2

    Förstår hur du känner...

    Har själv haft en ångest som jag ej kunnat hantera innan. Äter nu mirtazapin och känner att jag är stark nog att be ångesten dra åt hel....! Jag tänker nu när den närmar sig: Stick, mig kommer du aldrig åt. Så länge man låter den gnaga kommer den att göra det!!
    KRAAAMM
  4. 2
    Förstår hur du känner... Har själv haft en ångest som jag ej kunnat hantera innan. Äter nu mirtazapin och känner att jag är stark nog att be ångesten dra åt hel....! Jag tänker nu när den närmar sig: Stick, mig kommer du aldrig åt. Så länge man låter den gnaga kommer den att göra det!!
    KRAAAMM

Liknande trådar

  1. Ångest
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-02-07, 20:17
  2. Pust! ångest ångest
    By Mustardseed in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-10-16, 15:15
  3. Ångest!
    By Vågar inte in forum Känsliga snack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-04, 11:57
  4. Ångest
    By Snart41 in forum Gravidsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-01, 15:30
  5. ångest ångest ågest...
    By -jenna- in forum Känsliga snack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-09, 09:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar