Johanna
_99/00 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    Johanna

    vilka fina bilder du har i infon...
    Filizia har förändrats en del sen sist jag såg en bild på henne tycker jag...stor tjej nu ju !

    Grattis till uppskrivningen med...jag kuggade 2 gånger, väldigt irriterade och jag trodde aldrig jag skulle klara det liksom...men det blev 3:e gången gillt för mig. Uppkörningen klarade jag direkt däremot. Och jag fick mitt körkort nån vecka innan min 19 årsdag. Jessus det är 10 år sen nu ju...gud vad tiden går fort.
  2. 1
    Johanna vilka fina bilder du har i infon...
    Filizia har förändrats en del sen sist jag såg en bild på henne tycker jag...stor tjej nu ju !

    Grattis till uppskrivningen med...jag kuggade 2 gånger, väldigt irriterade och jag trodde aldrig jag skulle klara det liksom...men det blev 3:e gången gillt för mig. Uppkörningen klarade jag direkt däremot. Och jag fick mitt körkort nån vecka innan min 19 årsdag. Jessus det är 10 år sen nu ju...gud vad tiden går fort.
  3. Medlem sedan
    Aug 1999
    #2

    Ja dom växer!...

    ..så de knakar!!

    De känns skitbra att ha halva klarat iaf, jag har alltid trott att jag var ett hopplöst fall att köra bil, men de verkar ju faktiskt finnas hopp för mig oxå! =)

    kram kram
  4. 2
    Ja dom växer!... ..så de knakar!!

    De känns skitbra att ha halva klarat iaf, jag har alltid trott att jag var ett hopplöst fall att köra bil, men de verkar ju faktiskt finnas hopp för mig oxå! =)

    kram kram
  5. Medlem sedan
    Mar 2000
    #3

    Hej

    Säljer du en vagn på blocket?

    Erika
  6. 3
    Hej Säljer du en vagn på blocket?

    Erika
  7. Medlem sedan
    Aug 1999
    #4

    Jomen...

    de går inte att vara anonym nånstans *S*
  8. 4
    Jomen... de går inte att vara anonym nånstans *S*
  9. Medlem sedan
    Mar 2000
    #5

    haha

    min kompis skrev ang den och jag såg namnet och gissade på att det var du *S* Hopaps du får den såld, och du har inte gjort det ännu *L*
  10. 5
    haha min kompis skrev ang den och jag såg namnet och gissade på att det var du *S* Hopaps du får den såld, och du har inte gjort det ännu *L*

Liknande trådar

  1. Johanna 3 år i dag !
    By Eva76 in forum _0312 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-03, 11:44
  2. Johanna!
    By ~Lillan~ in forum _0506 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-01, 12:05
  3. Johanna
    By Linda m. 4 barn in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-30, 19:53
  4. Johanna!
    By stardust74 in forum _0506 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-08, 17:44
  5. -Johanna-!
    By willow in forum _0506 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-07-17, 20:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar