Erotisk mat???
Pappasnack
  1. Hungrig
    #1

    Erotisk mat???

    Hejsan!

    Jag ska bjuda min blivande pojkvän(hoppas, hoppas)på middag. Vi har varit på dejt två gånger och nu ska vi som sagt äta hemma hos mig. Jag vill bjuda på något som gör att han verkligen fattar att jag vill ha honom, och det nu :o)
    Några tips, snälla!!!
  2. 1
    Erotisk mat??? Hejsan!

    Jag ska bjuda min blivande pojkvän(hoppas, hoppas)på middag. Vi har varit på dejt två gånger och nu ska vi som sagt äta hemma hos mig. Jag vill bjuda på något som gör att han verkligen fattar att jag vill ha honom, och det nu :o)
    Några tips, snälla!!!
  3. Wallander
    #2

    Spagetti med massor av frikadeller...

    Det finns väl ingen som inte sett lady och lufsen.

    Viktigaste är att du inte behöver springa fram och tillbaka till köket. Enkelt och lätt...

    Rött eller vitt vin - det brukar göra susen.
  4. 2
    Spagetti med massor av frikadeller... Det finns väl ingen som inte sett lady och lufsen.

    Viktigaste är att du inte behöver springa fram och tillbaka till köket. Enkelt och lätt...

    Rött eller vitt vin - det brukar göra susen.
  5. Daddy Cool
    #3

    Erotisk mat låter desperat

    Jag säger ungefär som Wallander ovan; less is more. Håll det enkelt. (inkl. dig själv)
  6. 3
    Erotisk mat låter desperat Jag säger ungefär som Wallander ovan; less is more. Håll det enkelt. (inkl. dig själv)
  7. Cattie
    #4

    Kanske någon plock-mat

    som ni kan mata varandra med?
  8. 4
    Kanske någon plock-mat som ni kan mata varandra med?
  9. Cattie
    #5

    Förlåt, jag är ingen pappa! Ignorera detta inlägg!

    Insåg inte att jag var på \"fel\" sida.
  10. 5
    Förlåt, jag är ingen pappa! Ignorera detta inlägg! Insåg inte att jag var på \"fel\" sida.
  11. Medlem sedan
    Nov 2001
    #6

    Strutsfilé?

    Lite exotiskt och kanske inget man bjuder vem som helst på. Stek den inte för länge bara! :-)
  12. 6
    Strutsfilé? Lite exotiskt och kanske inget man bjuder vem som helst på. Stek den inte för länge bara! :-)
  13. Medlem sedan
    Aug 2004
    #7

    Vad med kyckling och ...

    ärlighet?

    \"Hej och välkommen, jag har grejat lite kyckling och till efterrätt har jag tänkt mig att vi skulle smaka på varandra. Jag har även lite glass. Hur låter det för dig?\"

    Fattar han inte den är han _mycket_ trög, se bara till att ha anpassat klädseln (eller brist på...) till situationen....typ enkel utpackning!
  14. 7
    Vad med kyckling och ... ärlighet?

    \"Hej och välkommen, jag har grejat lite kyckling och till efterrätt har jag tänkt mig att vi skulle smaka på varandra. Jag har även lite glass. Hur låter det för dig?\"

    Fattar han inte den är han _mycket_ trög, se bara till att ha anpassat klädseln (eller brist på...) till situationen....typ enkel utpackning!

Liknande trådar

  1. Erotisk mat
    By CaveMan in forum Sex & erotik
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2010-10-24, 13:16
  2. erotisk berättelse
    By Mackan in forum Sex & erotik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-20, 15:28
  3. Erotisk video
    By Astaldoundome in forum Ordet är fritt
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2007-08-29, 08:00
  4. erotisk film?
    By Annank in forum Sex & erotik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-11, 17:43
  5. Jag har skickat in en erotisk
    By Jomape in forum Sex & erotik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-19, 19:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar