Vad skönt
Gravidsnack
  1. Lisa BF 26/2
    #1

    Vad skönt

    att prata om sina fahågor och lyckor på ett väldigt otvunget sätt. Här behöver man inte känna sig dum att fråga. Ni har lugnat ner mig och det känns jätteskönt att inte vara helt onormal... Men i samma veva som jag skrev att jag inte har känt några rörelser så på kvällen så kände jag något i magen och jag blev så glad!!! Så nu kan jag vänta tills 31/10 när vi skall höra på hjärtljuden igen. Skriv gärna upp mig på BF listan. Jag är beräknad till 26/2.
  2. 1
    Vad skönt att prata om sina fahågor och lyckor på ett väldigt otvunget sätt. Här behöver man inte känna sig dum att fråga. Ni har lugnat ner mig och det känns jätteskönt att inte vara helt onormal... Men i samma veva som jag skrev att jag inte har känt några rörelser så på kvällen så kände jag något i magen och jag blev så glad!!! Så nu kan jag vänta tills 31/10 när vi skall höra på hjärtljuden igen. Skriv gärna upp mig på BF listan. Jag är beräknad till 26/2.
  3. _Diana_
    #2

    Härligt!

    Men det är lite läskigt att vara förstagångsmamma. Det är ju mycket man inte har en aning om och kan gå och oroa sig över :) Du ska se att sparkarna kommer igång nu och kommer kännas av emellanåt!
  4. 2
    Härligt! Men det är lite läskigt att vara förstagångsmamma. Det är ju mycket man inte har en aning om och kan gå och oroa sig över :) Du ska se att sparkarna kommer igång nu och kommer kännas av emellanåt!

Liknande trådar

  1. Det är så skönt ute!
    By Fru M in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-04-29, 13:44
  2. Så skönt
    By malin2 in forum Träning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-23, 12:45
  3. fan va skönt
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-30, 15:39
  4. skönt mör!
    By -Johanna- in forum Vikt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-01-10, 08:11
  5. Åhh vad skönt det var ute
    By Ballerina in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-01-03, 15:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar