Lägesrapport från oss
_0312 Decemberbarn
  1. Jessica med Martin 0312 + bf 20/2
    #1

    Lägesrapport från oss

    Hej på er!
    Skriver inte så ofta här inne längre men jag försöker att hinna med att läsa några gånger i veckan.
    Martin växer så det knakar och han utvecklas i en rasande fart. Sedan han börjat dagis så haglar det ut nya ord varje dag, helt plötsligt kunde han även räkna till 4, bara sådär...

    Han har ett jädrans humör och får han inte som han vill blir han vansinnig, det märks att han börjar närma sig trotsåldern...
    Men som tur är så har han även en urgo sida som gör att
    man bara vill äta upp honom...

    Martin kommer ju bli storebror i slutet av februari och idag var vi på UL, va mysigt det var att se det lilla tickande hjärtat. Hade nästan glömt hur det kändes...
    Martin pratar ofta om \"bissingen\" och klappar om min mage... =)

    Säger bara en sak: JÖSSES vad tiden går fort. Snart är det 2 år sen som man låg på BB och förlöste de små liven... Nu är det en jädrans fart på dom... =)

    Ha det bra allihopa!

    Kram
  2. 1
    Lägesrapport från oss Hej på er!
    Skriver inte så ofta här inne längre men jag försöker att hinna med att läsa några gånger i veckan.
    Martin växer så det knakar och han utvecklas i en rasande fart. Sedan han börjat dagis så haglar det ut nya ord varje dag, helt plötsligt kunde han även räkna till 4, bara sådär...

    Han har ett jädrans humör och får han inte som han vill blir han vansinnig, det märks att han börjar närma sig trotsåldern...
    Men som tur är så har han även en urgo sida som gör att
    man bara vill äta upp honom...

    Martin kommer ju bli storebror i slutet av februari och idag var vi på UL, va mysigt det var att se det lilla tickande hjärtat. Hade nästan glömt hur det kändes...
    Martin pratar ofta om \"bissingen\" och klappar om min mage... =)

    Säger bara en sak: JÖSSES vad tiden går fort. Snart är det 2 år sen som man låg på BB och förlöste de små liven... Nu är det en jädrans fart på dom... =)

    Ha det bra allihopa!

    Kram
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2

    Kul att höra av er.... :)

    Och skönt att höra att allt går bra med magen, kom att tänka på er för ett par veckor sedan....

    Mira har ju inte fattat att jag är gravid (v.8+2) men om man frågar henne var bebisen är så klappar hon på min mage... Gulligt....

    Hoppas att allt fortsätter att gå bra för er alla...

    *KRAM*
  4. 2
    Kul att höra av er.... :) Och skönt att höra att allt går bra med magen, kom att tänka på er för ett par veckor sedan....

    Mira har ju inte fattat att jag är gravid (v.8+2) men om man frågar henne var bebisen är så klappar hon på min mage... Gulligt....

    Hoppas att allt fortsätter att gå bra för er alla...

    *KRAM*

Liknande trådar

  1. Lägesrapport från mig...
    By tingla_bu in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-03-13, 15:10
  2. Lägesrapport från mig
    By ullen in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-06-11, 19:07
  3. Lägesrapport från mig
    By ullen in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-04, 21:09
  4. Lägesrapport från mig
    By Annie med trean in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-22, 16:23
  5. Lägesrapport från os med!
    By -Pia- in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-04, 09:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar