Lite tråkigt att INGEN ville/kunde svara
Många barn
  1. Angelica
    #1

    Lite tråkigt att INGEN ville/kunde svara

    mig nedan (Angelicas inlägg \"Nytändning\")...

    Men jag har ju sett andra här som frågar om råd ang skaffa en fyra????

    Hade blivit glad för svar.

    /Angelica
  2. 1
    Lite tråkigt att INGEN ville/kunde svara mig nedan (Angelicas inlägg \"Nytändning\")...

    Men jag har ju sett andra här som frågar om råd ang skaffa en fyra????

    Hade blivit glad för svar.

    /Angelica
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2

    Tror inte på övertalning

    Vill han inte och anser att de ni har räcker och att mustsugandet är mer än nog av de ni redan har så blir det inte bättre av att du börjar prata om en fyra, ärligt talat. Men visst kan du lägga ut en trevare, för att verkligen vara säker på hans sinnesstämning vad gäller ett till barn.
  4. 2
    Tror inte på övertalning Vill han inte och anser att de ni har räcker och att mustsugandet är mer än nog av de ni redan har så blir det inte bättre av att du börjar prata om en fyra, ärligt talat. Men visst kan du lägga ut en trevare, för att verkligen vara säker på hans sinnesstämning vad gäller ett till barn.
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3

    Inte min mening alls

    att inte svara.

    Jag vet inte riktigt vad jag ska svara för min man ville inte ha fler än 2, sen blev det 3 (helt självklart enligt mannen i efterhand och minns inte alls att han tvekat) och även 4 efter lite \"övertalning\". Tror männen har svårt att säga just det där - ja vi kör - utan det blir nog lite mer - blir det så blir det - och sen köper dom det läget helt och hållet sen. Men jag kan ju ha fel förstås.

    Lycka till!

    PS jag tror ine man kan övertala någon, det gäller att hitta rätt argument, använda sin kvinnliga list kanske ... ;)
  6. 3
    Inte min mening alls att inte svara.

    Jag vet inte riktigt vad jag ska svara för min man ville inte ha fler än 2, sen blev det 3 (helt självklart enligt mannen i efterhand och minns inte alls att han tvekat) och även 4 efter lite \"övertalning\". Tror männen har svårt att säga just det där - ja vi kör - utan det blir nog lite mer - blir det så blir det - och sen köper dom det läget helt och hållet sen. Men jag kan ju ha fel förstås.

    Lycka till!

    PS jag tror ine man kan övertala någon, det gäller att hitta rätt argument, använda sin kvinnliga list kanske ... ;)
  7. Angelica
    #4

    Tack för svar! Så här är det .....

    .... att han har gjort rätt klart att han inte vill ha fler. Vi har haft det tufft och det har så klart påverkat förhållandet o romantiken. Men nu när det börjar vända på den fronten, så är tanken inte helt främmande för mig ....i alla fall inte om det skulle \"råka bli\". Det är kanske är fallet just nu och abort är verkligen inte helt självklart för mig ...Han har gått att \"övertala\" för ;-), men jag inser ju också att det inte är rätta vägen. Min poäng är mer att finns kärleken där så klarar man allt!

    Tack för att ni svarade!
    /Angelica
  8. 4
    Tack för svar! Så här är det ..... .... att han har gjort rätt klart att han inte vill ha fler. Vi har haft det tufft och det har så klart påverkat förhållandet o romantiken. Men nu när det börjar vända på den fronten, så är tanken inte helt främmande för mig ....i alla fall inte om det skulle \"råka bli\". Det är kanske är fallet just nu och abort är verkligen inte helt självklart för mig ...Han har gått att \"övertala\" för ;-), men jag inser ju också att det inte är rätta vägen. Min poäng är mer att finns kärleken där så klarar man allt!

    Tack för att ni svarade!
    /Angelica

Liknande trådar

  1. Å ingen mer som ville svara
    By erwina in forum Pappasnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-03-27, 08:11
  2. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-17, 19:11
  3. Ingen som kunde svara om rimligt pr
    By Anonym in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-05, 17:42
  4. Ingen som ville svara sist :-(
    By Minama in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-02, 13:14
  5. Ingen som kunde svara på
    By Minama in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-08, 22:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar