Första sprutan i kväll!
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    Första sprutan i kväll!

    I kväll är det äntligen är det dags för första sprutan, jag har sprayat en vecka extra för att de ska kunna ta emot oss på CvL, så nu känns det verkligen att det är dags att komma vidare i behandlingen. Tänk att man kan se fram emot att sticka sprutor i magen... :-)
  2. 1
    Första sprutan i kväll! I kväll är det äntligen är det dags för första sprutan, jag har sprayat en vecka extra för att de ska kunna ta emot oss på CvL, så nu känns det verkligen att det är dags att komma vidare i behandlingen. Tänk att man kan se fram emot att sticka sprutor i magen... :-)
  3. Medlem sedan
    Jun 2004
    #2

    Lycka till!

    Spännande att få komma igång med nästa etapp.

    Har en fråga till dig. När visste du att du skulle få spraya en vecka längre? Sa de det redan vid starten? Jag har sprayat i 9 dagar nu och nästa fredag ska jag in på koll. Funderar på om det är först då beslutet om fortsatt spray eller sprutor tas eller om jag kan förutsätta att det blir sprutor, om jag är nedreglerad förstås.
  4. 2
    Lycka till! Spännande att få komma igång med nästa etapp.

    Har en fråga till dig. När visste du att du skulle få spraya en vecka längre? Sa de det redan vid starten? Jag har sprayat i 9 dagar nu och nästa fredag ska jag in på koll. Funderar på om det är först då beslutet om fortsatt spray eller sprutor tas eller om jag kan förutsätta att det blir sprutor, om jag är nedreglerad förstås.
  5. Tinselflickan
    #3

    Lycka till!

    Nästan synkis, ju! Jag tar andra sprutan i kväll.
    Det kommer gå så bra så!
  6. 3
    Lycka till! Nästan synkis, ju! Jag tar andra sprutan i kväll.
    Det kommer gå så bra så!
  7. Medlem sedan
    Apr 2005
    #4

    Hur gick det?

    Hur gick spruttagningen?
  8. 4
    Hur gick det? Hur gick spruttagningen?
  9. Medlem sedan
    Oct 2002
    #5

    Härligt!

    Nu närmar det sig!

    Kram!
  10. 5
    Härligt! Nu närmar det sig!

    Kram!
  11. Medlem sedan
    Nov 2004
    #6

    Jag fick veta det redan vid starten

    CvL är fullbokade den veckan jag egentligen borde vara klar för ÄP. Så jag fick välja mellan att vänta en månad eller spraya lite extra. Så har de inte sagt nåt innan kan du nog räkna med att få börja med sprutorna direkt du är nedreglerad.
  12. 6
    Jag fick veta det redan vid starten CvL är fullbokade den veckan jag egentligen borde vara klar för ÄP. Så jag fick välja mellan att vänta en månad eller spraya lite extra. Så har de inte sagt nåt innan kan du nog räkna med att få börja med sprutorna direkt du är nedreglerad.
  13. Medlem sedan
    Nov 2004
    #7

    Ja, det är skönt att komma framåt

    i behandlingen. Idag är det redan 4.e sprutdagen! Vi får följas åt, det är kul att ha en synkis...
  14. 7
    Ja, det är skönt att komma framåt i behandlingen. Idag är det redan 4.e sprutdagen! Vi får följas åt, det är kul att ha en synkis...
  15. Medlem sedan
    Nov 2004
    #8

    Det gick bara bra

    Tyvärr börjar man ju bli lite rutinerad när det gäller att ta sprutor. Det är IVF nr 2...

    Lycka till med ruvandet! Jag misstänker att väntan känns lite jobbig nu.
  16. 8
    Det gick bara bra Tyvärr börjar man ju bli lite rutinerad när det gäller att ta sprutor. Det är IVF nr 2...

    Lycka till med ruvandet! Jag misstänker att väntan känns lite jobbig nu.
  17. Medlem sedan
    Nov 2004
    #9

    Ja det är skönt

    att komma ett steg framå!. Och det är ju inte så långt dit för dig heller. Jag antar att du ska spraya ca 14 dagar? Kram
  18. 9
    Ja det är skönt att komma ett steg framå!. Och det är ju inte så långt dit för dig heller. Jag antar att du ska spraya ca 14 dagar? Kram

Liknande trådar

  1. första sprutan
    By miss thunder in forum _0807 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-08, 19:59
  2. Första sprutan
    By Smygis m.2 in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-06, 18:22
  3. Första sprutan
    By L.A.Woman in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-01, 13:13
  4. Första sprutan här med!
    By hermelinen in forum _0605 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-03, 17:24
  5. Första sprutan...........
    By tottis in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-04, 09:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar