Gissa vad jag gjorde igår!
_98 Alla barn
  1. semla
    #1

    Gissa vad jag gjorde igår!

    Jo jag var på musical i huvudstaden med jobbet. Vi såg Mamma Mia på cirkus. Det var hur underbart som helst. Både att musicalen var så bra och nöjet att få åka iväg på något (nåja inte själv eftersom jag hade femtio kollegor med mig, men utan familjen).
    Hungrar nu efter mer i samma stil.
  2. 1
    Gissa vad jag gjorde igår! Jo jag var på musical i huvudstaden med jobbet. Vi såg Mamma Mia på cirkus. Det var hur underbart som helst. Både att musicalen var så bra och nöjet att få åka iväg på något (nåja inte själv eftersom jag hade femtio kollegor med mig, men utan familjen).
    Hungrar nu efter mer i samma stil.
  3. Medlem sedan
    Dec 1998
    #2

    Trevligt!

    Ja det är nyttigt att komma iväg alldeles ensam ibland! Mamma Mia är ju inte det sämsta sysselsättningen heller!!

    Själv var jag på Investeringsmässa med företaget igår och ja det var trevligt men attans så ömma fötter jag har idag!!!!! Det bidde liksom lite för mkt av det goda!
  4. 2
    Trevligt! Ja det är nyttigt att komma iväg alldeles ensam ibland! Mamma Mia är ju inte det sämsta sysselsättningen heller!!

    Själv var jag på Investeringsmässa med företaget igår och ja det var trevligt men attans så ömma fötter jag har idag!!!!! Det bidde liksom lite för mkt av det goda!

Liknande trådar

  1. gissa vad jag gjorde..
    By Anonyma Soya in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-02-06, 07:19
  2. Gissa vad jag gjorde med
    By Wallander in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-11-18, 22:47
  3. Gissa vad jag gjorde igår hihi
    By Maria m 3 bus. in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-07-06, 05:47
  4. Ni kan inte gissa vad jag gjorde igår
    By morran in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-15, 08:01
  5. Gissa vad vi gjorde igår!
    By ceciliak in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-01-23, 22:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar