Lovisa har kommit in på ridskola
_98 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Lovisa har kommit in på ridskola

    Vi satte upp henne i kö för en månad sen och idag ringde de. Gissa vem som går runt och nynnar, jag ska börja rida, jag ska börja rida tralla tralla laa... Så nu får hon tre aktiviteter fram till termisavslutet så vi få se om hon klarar av allt eller få välja bort något. Hon har simning och dans för övrigt.
  2. 1
    Lovisa har kommit in på ridskola Vi satte upp henne i kö för en månad sen och idag ringde de. Gissa vem som går runt och nynnar, jag ska börja rida, jag ska börja rida tralla tralla laa... Så nu får hon tre aktiviteter fram till termisavslutet så vi få se om hon klarar av allt eller få välja bort något. Hon har simning och dans för övrigt.
  3. Medlem sedan
    Nov 2000
    #2

    Jag beundrar er!

    Att ni hinner med allt. Jag jobbar heltid, slutar som tidigast kl 18 och som senast 19.30. Vi kan bara ha aktiviteter på helgen. Därför håller vi oss till en dag, lördan. Söndan ska vi ha fri och ha tillsammans.
    Men när ni har tre aktiviteter, hur hinner ni med annat, så som läxor?
  4. 2
    Jag beundrar er! Att ni hinner med allt. Jag jobbar heltid, slutar som tidigast kl 18 och som senast 19.30. Vi kan bara ha aktiviteter på helgen. Därför håller vi oss till en dag, lördan. Söndan ska vi ha fri och ha tillsammans.
    Men när ni har tre aktiviteter, hur hinner ni med annat, så som läxor?
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3

    Jag hämtar vid 15 utom måndagar

    och då har hon ätit mellis på fritids så vi gör läxorna med en gång när vi kommer hem.

    Innan simningen hinner vi äta midda innan vid 17. (simningen börjar 18.05). Dansen börjar 17.15 då brukar hon få ett extra mellis om hon vill innan vi åker hemifrån samt så har hon en frukt med sig att äta i barnrummet tills min spinning är klar. Ridningen börjar nästa vecka på torsdagen så där har vi inte fått någon rutin än, denna torsdag så går hon inte på fritids så då äter vi mellis hemma. Ridningen börjar 16.30 så vi äter ordentligt när vi kommer hem.
  6. 3
    Jag hämtar vid 15 utom måndagar och då har hon ätit mellis på fritids så vi gör läxorna med en gång när vi kommer hem.

    Innan simningen hinner vi äta midda innan vid 17. (simningen börjar 18.05). Dansen börjar 17.15 då brukar hon få ett extra mellis om hon vill innan vi åker hemifrån samt så har hon en frukt med sig att äta i barnrummet tills min spinning är klar. Ridningen börjar nästa vecka på torsdagen så där har vi inte fått någon rutin än, denna torsdag så går hon inte på fritids så då äter vi mellis hemma. Ridningen börjar 16.30 så vi äter ordentligt när vi kommer hem.

Liknande trådar

  1. Dyr ridskola
    By Papagena in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-17, 21:57
  2. Ridskola
    By Chessan in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-25, 15:20
  3. Vår LOVISA har kommit!
    By Åsa med tjejtriss in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-02-11, 12:18
  4. Vår lilla Lovisa har kommit
    By Nauro in forum _0706 Junibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-06-26, 16:06
  5. Ridskola
    By Anonym in forum Fritidsaktiviteter
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-09-15, 07:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar