Tips om snygga amningsfestkläder?
_05 Sommarbarn
  1. Åsa m grekiska 3:an
    #1

    Tips om snygga amningsfestkläder?

    Jag har kikat på Boobs mönstrade (både den röda och svarta) amningsklänning och tycker de verkar fina. I november skall jag på flådigt 50-årskalas och Sam skall döpas, så jag kan tänka mig att satsa lite extra på en fin amningsklänning/-stass. Har någon tips om andra festamningskläder än Boobs? Och förresten, vet någon hur de är i storlekarna?
  2. 1
    Tips om snygga amningsfestkläder? Jag har kikat på Boobs mönstrade (både den röda och svarta) amningsklänning och tycker de verkar fina. I november skall jag på flådigt 50-årskalas och Sam skall döpas, så jag kan tänka mig att satsa lite extra på en fin amningsklänning/-stass. Har någon tips om andra festamningskläder än Boobs? Och förresten, vet någon hur de är i storlekarna?
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2

    Boob är generellt

    lite åt det mindre hållet i storlekarna. Jag- som normalt har stl. 34- har några boobtröjor i stl S som t.o.m är i tajtaste laget på mig (och jag är definitivt inte storbystad heller... så de borde vara lagom på mig.)
  4. 2
    Boob är generellt lite åt det mindre hållet i storlekarna. Jag- som normalt har stl. 34- har några boobtröjor i stl S som t.o.m är i tajtaste laget på mig (och jag är definitivt inte storbystad heller... så de borde vara lagom på mig.)
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3

    Om du inte

    hittar några fina amningskläder så titta även på \"vanliga\". Tex en v-ringad tröja kan fungera om du då kan dra ner den över bröstet. Annars kan du alltid konstruera en egen boobtröja. Hittar du en fin överdel som du vill ha kan du ha ett vanligt typ spagettibands_linne under. Genom att dra upp tröjan och ner linnet så har du ju en amningströja!
  6. 3
    Om du inte hittar några fina amningskläder så titta även på \"vanliga\". Tex en v-ringad tröja kan fungera om du då kan dra ner den över bröstet. Annars kan du alltid konstruera en egen boobtröja. Hittar du en fin överdel som du vill ha kan du ha ett vanligt typ spagettibands_linne under. Genom att dra upp tröjan och ner linnet så har du ju en amningströja!
  7. Medlem sedan
    Jun 2002
    #4

    www.baraglad.se

    tror jag det är, där finns det jättefina amningströjor/klänningar.
  8. 4
    www.baraglad.se tror jag det är, där finns det jättefina amningströjor/klänningar.
  9. Åsa m grekiska 3:an
    #5

    SMART! har aldrig tänkt tanken.. *imt*

    -
  10. 5
    SMART! har aldrig tänkt tanken.. *imt* -

Liknande trådar

  1. Tips på snygga skjortor?
    By Ifos in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-11-18, 10:59
  2. Tips på snygga höstskor?
    By Nike1234 in forum Småbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-08-04, 18:35
  3. Vår jacka?? Tips på snygga..
    By Martha m H-05 & M-07 in forum Småbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 11:23
  4. har ni nåt bra tips om snygga
    By Helene Noella Moltas in forum Mat & dryck
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-31, 09:01
  5. Tips på snygga accessoarer!!!
    By Lotta in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-30, 09:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar