FREDAGSKOLL - JIHOOOO
_98 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    FREDAGSKOLL - JIHOOOO

    everything back to normal!!

    Men vad ska jag säga - Dante ska döpas - säger väl allt :) ska ligga o stirra i taket o prata osammanhängande är planerna för söndag :) men jag kom iallafall ihåg att det är fredag idag!!
  2. 1
    FREDAGSKOLL - JIHOOOO everything back to normal!!

    Men vad ska jag säga - Dante ska döpas - säger väl allt :) ska ligga o stirra i taket o prata osammanhängande är planerna för söndag :) men jag kom iallafall ihåg att det är fredag idag!!
  3. Medlem sedan
    Aug 1999
    #2

    Åsas helgplaner

    Idag är det hyfsat lugnt, jag sitter just nu i skolan och pillar lite med kårens hemsida, sen i em kommer Peter och hämtar Matilda.

    Vi har Stockholmsbesök, så lägenhetens innevånare ökade hastigt och lustigt med 100% igår vid 15 tiden. Trevligt!

    Sen är det BALEN med stora bokstäver i morgon, COR-Balen så morgondagen kommer att ägnas åt att förbereda, piffa och fiffa till sig. + ett besök hos min mormor som fyller år.

    Söndagen kommer troligtvis att vara märkt av lördagens bravader...
  4. 2
    Åsas helgplaner Idag är det hyfsat lugnt, jag sitter just nu i skolan och pillar lite med kårens hemsida, sen i em kommer Peter och hämtar Matilda.

    Vi har Stockholmsbesök, så lägenhetens innevånare ökade hastigt och lustigt med 100% igår vid 15 tiden. Trevligt!

    Sen är det BALEN med stora bokstäver i morgon, COR-Balen så morgondagen kommer att ägnas åt att förbereda, piffa och fiffa till sig. + ett besök hos min mormor som fyller år.

    Söndagen kommer troligtvis att vara märkt av lördagens bravader...
  5. Medlem sedan
    Sep 2004
    #3

    Ikväll och idag

    ska jag ha fältstudie på neonatal avdelningen på Ryhov! :) Ska bli väldigt intressant, imorgon ska jag träffa min mans moster på torget och kanske ta en fika sedan ska vi nog bara mysa med familjen. På söndag blir det kyrka som vanligt och på kvällen ska jag jobba, sovande jour och så var den helgen slut...
  6. 3
    Ikväll och idag ska jag ha fältstudie på neonatal avdelningen på Ryhov! :) Ska bli väldigt intressant, imorgon ska jag träffa min mans moster på torget och kanske ta en fika sedan ska vi nog bara mysa med familjen. På söndag blir det kyrka som vanligt och på kvällen ska jag jobba, sovande jour och så var den helgen slut...
  7. Lapplandtjejen m anton & twin bf 13/12
    #4

    inga direkta planer

    ska nog bara ta det lungt, hade tänkt gå på en fest imorgon, sambon har en fest som jobbet anordnar, men men tanke på vad som hänt med prematura smdr så drar jag mej för det, kännner att jag nog inte orkar med alla fulla människor och sånt, dans och sånt som är på fester, men han ska iaf fara en sväng, äta lite och ha trevligt med sina arb. kamr.
  8. 4
    inga direkta planer ska nog bara ta det lungt, hade tänkt gå på en fest imorgon, sambon har en fest som jobbet anordnar, men men tanke på vad som hänt med prematura smdr så drar jag mej för det, kännner att jag nog inte orkar med alla fulla människor och sånt, dans och sånt som är på fester, men han ska iaf fara en sväng, äta lite och ha trevligt med sina arb. kamr.
  9. Medlem sedan
    Dec 1998
    #5

    Ikväll

    ska vi svimma i soffan kring 18.30! Förhoppningsvis har vi hunnit få i oss lite mat innan dess!

    Imorgon ska vi till Sthlm för dop och fotboll =O)

    Söndag, antingen ryggläge eller IKEA, beroende på vad jag orkar!
  10. 5
    Ikväll ska vi svimma i soffan kring 18.30! Förhoppningsvis har vi hunnit få i oss lite mat innan dess!

    Imorgon ska vi till Sthlm för dop och fotboll =O)

    Söndag, antingen ryggläge eller IKEA, beroende på vad jag orkar!
  11. Ronny
    #6

    Från o med 8/10 så är de \"jobbe\" som gäller

    varannan helg eller då jag inte har barnen.
    På söndag så är jag ensam ansvarig för 18 meter buss emellan Frihamnen o St.Essingen bla.annat. Watch out säger jag bara!
    Hoppas Dantemannen gillar att få plask i pallet. Pussa på honom från mig, Jess. Jag hörde att K kunde gå på dopet ialla fall. Kul!
  12. 6
    Från o med 8/10 så är de \"jobbe\" som gäller varannan helg eller då jag inte har barnen.
    På söndag så är jag ensam ansvarig för 18 meter buss emellan Frihamnen o St.Essingen bla.annat. Watch out säger jag bara!
    Hoppas Dantemannen gillar att få plask i pallet. Pussa på honom från mig, Jess. Jag hörde att K kunde gå på dopet ialla fall. Kul!
  13. Medlem sedan
    Sep 2002
    #7

    Plask i pallet...

    gick utmärkt *S* men jag var lite nervig! Tack för att du tänker på oss ändå!!
  14. 7
    Plask i pallet... gick utmärkt *S* men jag var lite nervig! Tack för att du tänker på oss ändå!!
  15. Linda, Oscar & Saga
    #8

    Sen i starten as always

    men vi har mest hållit oss lugna pga snorig liten dam.
    Dvs slötittat på TV och ätit onyttigheter...
  16. 8
    Sen i starten as always men vi har mest hållit oss lugna pga snorig liten dam.
    Dvs slötittat på TV och ätit onyttigheter...

Liknande trådar

  1. Jihoooo neg idag!!!!
    By Prinsessmamman in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-07, 09:07
  2. Jihoooo
    By Tessan&Ville in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-28, 15:36
  3. Jihoooo!!! *GLAD*
    By Plottis & tjejerna in forum _0607 Julibarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2006-07-17, 20:41
  4. Jihoooo!!! 20+0 idag!!
    By Plottis & tjejerna in forum _0607 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-02-19, 11:00
  5. Jihoooo jihooooo barbatrick!
    By Moonbeam in forum Vikt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2006-01-14, 20:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar