Flickvän
_99 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Oct 1999
    #1

    Flickvän

    Linus är sååå kär! Vet att Malin (tjejan ) vart de i Linus sen de träffades första gången på lekis! Hon har varit här & lekt en dag, men idag skall hennes mamma hämta Linus på lekis!!! *spännande*
    Jag känner mamman sen MÅNGA år tillbaka så det känns tryggt ;o)

    Men oj va stora de blir... Kär.... Han skulle fråga om hon ville bli hans flickvän... Men enligt modern hennes skall de gifta sig!
  2. 1
    Flickvän Linus är sååå kär! Vet att Malin (tjejan ) vart de i Linus sen de träffades första gången på lekis! Hon har varit här & lekt en dag, men idag skall hennes mamma hämta Linus på lekis!!! *spännande*
    Jag känner mamman sen MÅNGA år tillbaka så det känns tryggt ;o)

    Men oj va stora de blir... Kär.... Han skulle fråga om hon ville bli hans flickvän... Men enligt modern hennes skall de gifta sig!
  3. Kiddan
    #2

    Gomorron Petra!

    Sitter vi här och surfar samtidigt idag ;o)
  4. 2
    Gomorron Petra! Sitter vi här och surfar samtidigt idag ;o)
  5. Medlem sedan
    Oct 1999
    #3

    Det missade jag..

    hur har ni det? Maggen?
  6. 3
    Det missade jag.. hur har ni det? Maggen?
  7. Kiddan bf 10 feb
    #4

    Magen växer och det sparkas enormt mycket

    därinne! Mer än vad jag minns att Elsa sparkade!

    Jag har dock inga namn! Det är ju en tjej enl UL och killnamn har vi (Svante) men tjejnamn är inte lika klockrena! Tyra eller Stina säger maken - har du några förslag? Gärna inte modenamn som Tindra o dyl...
  8. 4
    Magen växer och det sparkas enormt mycket därinne! Mer än vad jag minns att Elsa sparkade!

    Jag har dock inga namn! Det är ju en tjej enl UL och killnamn har vi (Svante) men tjejnamn är inte lika klockrena! Tyra eller Stina säger maken - har du några förslag? Gärna inte modenamn som Tindra o dyl...
  9. Medlem sedan
    Oct 1999
    #5

    Tyra

    ligger fint i munnen: Linus har en i lekisgruppen brevid som heter Tyra.
    Svante hette min lärare ;O) (hel go, 45 år)

    Mina favvo bla.:
    Astrid
    Elise
    Ida
    Aya
    Gry
    Emma
    Li

  10. 5
    Tyra ligger fint i munnen: Linus har en i lekisgruppen brevid som heter Tyra.
    Svante hette min lärare ;O) (hel go, 45 år)

    Mina favvo bla.:
    Astrid
    Elise
    Ida
    Aya
    Gry
    Emma
    Li

  11. LottaO m Elias-99 & Joel-03
    #6

    Tyra

    heter Elias \"tjej\". Hans framtida fru ska också heta Tyra, vem hon än är ;)
  12. 6
    Tyra heter Elias \"tjej\". Hans framtida fru ska också heta Tyra, vem hon än är ;)
  13. Medlem sedan
    Aug 2004
    #7

    Anton

    är inne på sin andra flickvän. ;) Han var först jättekär i Lisa, men så flyttade hon till ett annat dagis. Då blev han väl kär i Elin då, som varit kär i honom sedan dag 1. Så han och Elin är så kära så, och de ska gifta sig (efter att han har gift sig med mamma, säger han). Trogna är de också, de har varit ett par i flera år nu. Två, tre kanske. :)
  14. 7
    Anton är inne på sin andra flickvän. ;) Han var först jättekär i Lisa, men så flyttade hon till ett annat dagis. Då blev han väl kär i Elin då, som varit kär i honom sedan dag 1. Så han och Elin är så kära så, och de ska gifta sig (efter att han har gift sig med mamma, säger han). Trogna är de också, de har varit ett par i flera år nu. Två, tre kanske. :)
  15. Medlem sedan
    Jan 1999
    #8

    *S*

    Gud vad gulligt!

    Här finns ingen kärlek ännu vad jag vet. Men plötsligt så fnissas det generat när man retas om att pussa flickor osv. Och det blev han INTE för bara ett tag sen. *S*
  16. 8
    *S* Gud vad gulligt!

    Här finns ingen kärlek ännu vad jag vet. Men plötsligt så fnissas det generat när man retas om att pussa flickor osv. Och det blev han INTE för bara ett tag sen. *S*
  17. Pochis
    #9

    Elsa och...

    ...Edith e väl ändå klockrent? =)

    OM det nu skulle vara en lite pöjk kan han äl få heta Edward? Pliiiz! ;O)

    Gillar själv de namnen men jag vill att syskonnamnen ska passa ihop, vilket de inte gör på nått vis....å sen har jag ju ingen bebis att döpa heller. =)
  18. 9
    Elsa och... ...Edith e väl ändå klockrent? =)

    OM det nu skulle vara en lite pöjk kan han äl få heta Edward? Pliiiz! ;O)

    Gillar själv de namnen men jag vill att syskonnamnen ska passa ihop, vilket de inte gör på nått vis....å sen har jag ju ingen bebis att döpa heller. =)

Liknande trådar

  1. Flickvän...
    By viven in forum Autismspektrum
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-10-12, 19:48
  2. Flickvän
    By Uttern in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-10-03, 12:22
  3. Zakk har flickvän!
    By Shaylagirl in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-24, 17:00
  4. nu gör min flickvän
    By Morpheus in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-03-04, 21:28
  5. Flickvän :)
    By caet in forum Föräldraskap
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-09-08, 15:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar