Damkläder
Pappasnack
  1. Medlem sedan
    Apr 2005
    #1

    Damkläder

    Hur mågna män är det som \"törs\"/vill använda damunderkläder egentligen... borde man skämmas om man som man gillar att ha på sig damunderkläder?


    http://www.aftonbladet.se/vss/karleksex/story/0,2789,717219,00.html
  2. 1
    Damkläder Hur mågna män är det som \"törs\"/vill använda damunderkläder egentligen... borde man skämmas om man som man gillar att ha på sig damunderkläder?


    http://www.aftonbladet.se/vss/karleksex/story/0,2789,717219,00.html
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2

    Har ingen..

    aning men personligen har jag ingen lust att försöka pressa mig ner i hustruns underkläder *S*

    Vill hellre slita av dom från hennes kropp....mmmm

  4. 2
    Har ingen.. aning men personligen har jag ingen lust att försöka pressa mig ner i hustruns underkläder *S*

    Vill hellre slita av dom från hennes kropp....mmmm

  5. Medlem sedan
    Aug 2004
    #3

    Vaddå \"törs\"?

    Dom är ju vansinnigt opraktiska, det finns inte den plats som behövs till \"paketet\".

    Personligt får folk ha de underkläder på de vill, det struntar jag totalt i men börjar de med exebisionism inför mina barn då smäller det, helt oberoende av vilka underkläder de har på.

    Jag fattar inte varför man skulle skämmas heller, somliga tycker om rött hår, andra om breda höfter och det är väl inget att skämmas över heller.
  6. 3
    Vaddå \"törs\"? Dom är ju vansinnigt opraktiska, det finns inte den plats som behövs till \"paketet\".

    Personligt får folk ha de underkläder på de vill, det struntar jag totalt i men börjar de med exebisionism inför mina barn då smäller det, helt oberoende av vilka underkläder de har på.

    Jag fattar inte varför man skulle skämmas heller, somliga tycker om rött hår, andra om breda höfter och det är väl inget att skämmas över heller.
  7. StefanD
    #4

    Ja, Nej, Nej.. :)

    Törs?
    Ja absolut, det kan väl inte vara farligt, eller är det nåt hemligt som bara kvinnor vet som avslöjas om man provar?

    Vill?
    Nje, mitt estetiska öga säger mig att min bikinilinje inte skulle göra sig i ett par spetstrosor.

    Skämmas?
    Nej det tycker jag inte, nog finns det väl värre saker att här i världen.
  8. 4
    Ja, Nej, Nej.. :) Törs?
    Ja absolut, det kan väl inte vara farligt, eller är det nåt hemligt som bara kvinnor vet som avslöjas om man provar?

    Vill?
    Nje, mitt estetiska öga säger mig att min bikinilinje inte skulle göra sig i ett par spetstrosor.

    Skämmas?
    Nej det tycker jag inte, nog finns det väl värre saker att här i världen.
  9. farson
    #5

    Varför inte?

    Klart jag törs.
    Det är väl inget man BORDE skämmas för, men det skulle inte vara något att snacka om i halvtid med polarna precis:
    \"Fan, ni skulle se min frus nya spetstrosor! Direkt efter matchen bara måste jag prova dom!\"
    Finns det någon sexuell handling/läggning man BORDE skämmas för (alltså nu snackar jag sånt som inte bryter mot lagen)?
  10. 5
    Varför inte? Klart jag törs.
    Det är väl inget man BORDE skämmas för, men det skulle inte vara något att snacka om i halvtid med polarna precis:
    \"Fan, ni skulle se min frus nya spetstrosor! Direkt efter matchen bara måste jag prova dom!\"
    Finns det någon sexuell handling/läggning man BORDE skämmas för (alltså nu snackar jag sånt som inte bryter mot lagen)?
  11. StefanD
    #6

    Ha hahaha *IMT*

  12. 6
    Ha hahaha *IMT*
  13. Wallander
    #7

    Håller helt med Totte

    Varför är damkläder så obekväma? Både det som är utanpå och det som är innanför. Varför skulle man vilja sätta på sig sådana kläder överhuvudtaget som man?

    Skulle jag tordas? Nej, det tror jag inte, om jag ska vara ärlig. Med tanke på de fördomar som florerar om transor - jag vet inte varför jag skulle vilja utsätta mig för det heller. Undantaget skulle möjligtvis vara ett spex eller liknande, men jag är ingen skådespelare - så det blir nog inte något där heller.

    Borde man skämmas om man trots allt detta tycker om det? Nej, varför det?
  14. 7
    Håller helt med Totte Varför är damkläder så obekväma? Både det som är utanpå och det som är innanför. Varför skulle man vilja sätta på sig sådana kläder överhuvudtaget som man?

    Skulle jag tordas? Nej, det tror jag inte, om jag ska vara ärlig. Med tanke på de fördomar som florerar om transor - jag vet inte varför jag skulle vilja utsätta mig för det heller. Undantaget skulle möjligtvis vara ett spex eller liknande, men jag är ingen skådespelare - så det blir nog inte något där heller.

    Borde man skämmas om man trots allt detta tycker om det? Nej, varför det?
  15. Medlem sedan
    Apr 2005
    #8

    hur

    vet man att domär obekväma om man inte provat???*sneglar under lugg*
  16. 8
    hur vet man att domär obekväma om man inte provat???*sneglar under lugg*
  17. Wallander
    #9

    Ta stringtrosor t.ex.

    Jag vill ha boxershorts, eller i alla fall plats fram. Dela pungen på två??? Nej tack.

    BH - det säger sig själv (även om jag fått lite Seinfeld de senaste dagarna).

    Klänning eller kjol. Har prövat handduk i duschen - näää. känns inte bra.

    Diverse andra tillbehör för en kvinnlig kropp - jag ser helt enkelt inte ut så. Hänger här, spänner på andra ställen.. Och utfyllnader???

    Jag behöver inte pröva mer än jag gjort ;-)
  18. 9
    Ta stringtrosor t.ex. Jag vill ha boxershorts, eller i alla fall plats fram. Dela pungen på två??? Nej tack.

    BH - det säger sig själv (även om jag fått lite Seinfeld de senaste dagarna).

    Klänning eller kjol. Har prövat handduk i duschen - näää. känns inte bra.

    Diverse andra tillbehör för en kvinnlig kropp - jag ser helt enkelt inte ut så. Hänger här, spänner på andra ställen.. Och utfyllnader???

    Jag behöver inte pröva mer än jag gjort ;-)
  19. farson
    #10

    fegisar!

    \"Varför skulle man vilja sätta på sig sådana kläder överhuvudtaget som man?\"
    För att testa gränser förstås. För att undersöka sin sexualitet. För att vrida litet på mansrollen. För att känna hur det känns. Varför inte, kort sagt.
    Varför bestiga Mount Everest, spordes en gång en känd alpinist (möjligen var det Mallory). \"För att det står där\", svarade han.
    Precis. Varför dö nyfiken? Med detta menar jag inte att alla måste pröva allt alltid. Men jag menar att man kan lägga till ordet \"inte\" till frågan \"varför\" och därmed kanske öppna dörrar till hittills okända sätt att leva livet.
    Om jag själv provat min frus underkläder. Visst! Det visade sig vara jättespännande. En rolig lek för oss båda. Men det lockar mig inte i vardagen. Visade det sig.
  20. 10
    fegisar! \"Varför skulle man vilja sätta på sig sådana kläder överhuvudtaget som man?\"
    För att testa gränser förstås. För att undersöka sin sexualitet. För att vrida litet på mansrollen. För att känna hur det känns. Varför inte, kort sagt.
    Varför bestiga Mount Everest, spordes en gång en känd alpinist (möjligen var det Mallory). \"För att det står där\", svarade han.
    Precis. Varför dö nyfiken? Med detta menar jag inte att alla måste pröva allt alltid. Men jag menar att man kan lägga till ordet \"inte\" till frågan \"varför\" och därmed kanske öppna dörrar till hittills okända sätt att leva livet.
    Om jag själv provat min frus underkläder. Visst! Det visade sig vara jättespännande. En rolig lek för oss båda. Men det lockar mig inte i vardagen. Visade det sig.
  21. Medlem sedan
    Aug 2004
    #11

    Ska jag vara ärlig:

    BRA! Du är ta mig fan en kille med hår på bröstet!

    _Riktiga_ män bangar inte för att testa sina gränser, en riktig man vågar att gråta och vågar vara svag.

    Man _ska_inte_ dö nyfiken!

    Keep up the good work.

    *EJ IRONISK MENAD!*
  22. 11
    Ska jag vara ärlig: BRA! Du är ta mig fan en kille med hår på bröstet!

    _Riktiga_ män bangar inte för att testa sina gränser, en riktig man vågar att gråta och vågar vara svag.

    Man _ska_inte_ dö nyfiken!

    Keep up the good work.

    *EJ IRONISK MENAD!*

Liknande trådar

  1. Meandi damkläder
    By Anonym in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-02-05, 10:50
  2. Storleksfråga damkläder
    By ejjvi in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-25, 21:25
  3. Sälja damkläder?
    By Camilla m Filippa in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-21, 19:32
  4. OT damkläder...
    By Jonsy in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-07, 12:50
  5. Damkläder
    By Krillo in forum Sex & erotik
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2005-10-22, 18:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar