Vispad mjölkfri "grädde" någon testat?
Astma & allergi - barn
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    Vispad mjölkfri \"grädde\" någon testat?

    Det skrevs ju om någon vispbar mjölkrif grädde för ett tag sedan, soya too ror jag den hette. Är det någon som testat den? Min syster fyller år i helgen, vore kul med \"riktig\" tårta?
  2. 1
    Vispad mjölkfri \"grädde\" någon testat? Det skrevs ju om någon vispbar mjölkrif grädde för ett tag sedan, soya too ror jag den hette. Är det någon som testat den? Min syster fyller år i helgen, vore kul med \"riktig\" tårta?
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2

    Jepps, har den hemma..

    den smakar helt ok, inte så fet heller. Men den jag har är inte vispbar utan är i en \"sprayflaska\".
  4. 2
    Jepps, har den hemma.. den smakar helt ok, inte så fet heller. Men den jag har är inte vispbar utan är i en \"sprayflaska\".
  5. Mahonia
    #3

    Testat både vispbar och spray

    Båda smakar sådär men barnen åt båda med glädje och de minns kanske inte hur det ska smak men efter nästan två år utan så är det fantastiskt. Vi provade med glass, frusna hallon och \"grädde\". Barnen var mycket nöjda och vi vuxna så där. Den vispbara blir inte riktigt fluffig men har bara 11% fett. Barnens tårtor kan i framtiden åtminstone bli vacker dekorerade med \"grädde\".
    Kan nog tänka mig att jorgubbarna på midsommar får sällskap med \"grädden\"

    Mahonia
  6. 3
    Testat både vispbar och spray Båda smakar sådär men barnen åt båda med glädje och de minns kanske inte hur det ska smak men efter nästan två år utan så är det fantastiskt. Vi provade med glass, frusna hallon och \"grädde\". Barnen var mycket nöjda och vi vuxna så där. Den vispbara blir inte riktigt fluffig men har bara 11% fett. Barnens tårtor kan i framtiden åtminstone bli vacker dekorerade med \"grädde\".
    Kan nog tänka mig att jorgubbarna på midsommar får sällskap med \"grädden\"

    Mahonia

Liknande trådar

  1. Halv hink vispad grädde
    By Afrodite in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-07-23, 16:21
  2. Sallad och vispad grädde.
    By 71:an Nika in forum Mat & dryck
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-06-05, 08:53
  3. Kan man göra knäck på vispad grädde?
    By Misell in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-12-21, 23:00
  4. Ovispad/vispad grädde??
    By compax in forum Mat & dryck
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-06-28, 20:11
  5. Vispad grädde
    By Mia m Iza& Klara in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-11-18, 20:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar