Kinasanna eller andra Beijing kunniga!
Resesnack
  1. Lollo
    #1

    Kinasanna eller andra Beijing kunniga!

    Hejsan!
    Vi kommer att åka (som jag skrivit tidigare) till Beijing 7-14december. Hotell har varit svårt, finns ju massor av hotell!! Men nu tror vi att vi hittat ett ganska billigt, det verkar ligga centralt och ser relativt frächt ut http://www.hotelinbeijing.net/ det vi saknar är pool...men man kan ju inte få allt..
    Saken är den att de har kinesisk frukost, vad innebär det??
    Hoppas någon kan hjälpa
    /Lollo
  2. 1
    Kinasanna eller andra Beijing kunniga! Hejsan!
    Vi kommer att åka (som jag skrivit tidigare) till Beijing 7-14december. Hotell har varit svårt, finns ju massor av hotell!! Men nu tror vi att vi hittat ett ganska billigt, det verkar ligga centralt och ser relativt frächt ut http://www.hotelinbeijing.net/ det vi saknar är pool...men man kan ju inte få allt..
    Saken är den att de har kinesisk frukost, vad innebär det??
    Hoppas någon kan hjälpa
    /Lollo
  3. Medlem sedan
    Oct 1998
    #2

    Har

    Frågat kineser om det och får bara veta lite diffust att det är liquid ? Misstänker att det är soppa och grönt te.
  4. 2
    Har Frågat kineser om det och får bara veta lite diffust att det är liquid ? Misstänker att det är soppa och grönt te.
  5. LolloF
    #3

    Okej

    då är det nog inte något våra barn skulle äta. Vill gärna ha en bra frukost för då står de sig bättre under dagen. Lillkillen äter ju välling, men den store killen gör inte det så han måste ju ha en bra frukost. Får leta vidare efter ett annat hotell då.
    /Lollo
  6. 3
    Okej då är det nog inte något våra barn skulle äta. Vill gärna ha en bra frukost för då står de sig bättre under dagen. Lillkillen äter ju välling, men den store killen gör inte det så han måste ju ha en bra frukost. Får leta vidare efter ett annat hotell då.
    /Lollo
  7. Kinasanna
    #4

    Hade valt hotell....

    ....där frukosten är bra. Jag älskar själv hotellfrukostar och måste medge att det är ju en bra start på dagen för hela familjen när man är iväg.
    Ja kinesiskfrukost, nudlar, soppa, knyten av deg, typ dumplings och te. Vad jag vet iallafall. Har aldrig ötit kinesiskt till frukost mer än att jag sett vad de erbjuder exempelvis på sas radisson och kerry center.
    Igår var jag på muren. Underbart väder och strålande vackert. Åkte tidigt med våra släktingar så det var inte spec mycket turister när vi kom fram.
    Var sedan på Yashou och Hongqiao. Heldag med andra ord!
    Ha en bra vecka!
  8. 4
    Hade valt hotell.... ....där frukosten är bra. Jag älskar själv hotellfrukostar och måste medge att det är ju en bra start på dagen för hela familjen när man är iväg.
    Ja kinesiskfrukost, nudlar, soppa, knyten av deg, typ dumplings och te. Vad jag vet iallafall. Har aldrig ötit kinesiskt till frukost mer än att jag sett vad de erbjuder exempelvis på sas radisson och kerry center.
    Igår var jag på muren. Underbart väder och strålande vackert. Åkte tidigt med våra släktingar så det var inte spec mycket turister när vi kom fram.
    Var sedan på Yashou och Hongqiao. Heldag med andra ord!
    Ha en bra vecka!

Liknande trådar

  1. Amerikaner och andra USA-kunniga
    By MamaMia in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2011-09-16, 18:52
  2. Alven (å andra kunniga)?
    By -mea- in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2007-10-25, 21:23
  3. Efterlyser Kinasanna!!
    By mago in forum Resesnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-10, 22:26
  4. Gotlänningar! (eller andra kunniga)
    By Anna m V & E in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-27, 23:27
  5. Hallå Kinasanna!
    By Hönsmamman Åsa in forum Resesnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-10-17, 10:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar