hur är era små
Bokstavsbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #1

    hur är era små

    älsklingar med att ropa å komma? min ropar ofta att jag ska komma för det är nåt han vill visa eller fråga om!!! jag blir tokig, det kan vara om allt möjligt å flera ggr per timma. ibland känns det som om man hoppar upp å ner i soffan om man fått satt sig ner. säger jag att han ska komma eller berätta vad det är innan jag kommer så blir det en himla liv.
  2. 1
    hur är era små älsklingar med att ropa å komma? min ropar ofta att jag ska komma för det är nåt han vill visa eller fråga om!!! jag blir tokig, det kan vara om allt möjligt å flera ggr per timma. ibland känns det som om man hoppar upp å ner i soffan om man fått satt sig ner. säger jag att han ska komma eller berätta vad det är innan jag kommer så blir det en himla liv.
  3. Anonym
    #2

    Precis så även här. *blev långt o lite OT*

    Här låter det ofta som om det brinner och när jag kommit in så säger hon ofta att hon glömt vad det var (om jag tar mer än några sekunder på mig). Eller så var det något i stil \"vet du vad vi åt i skolan?\" eller något annat som gått lika bra att avhandla utan att jag gick in till henne.

    Om jag nu frågar vad det är när hon ropar så gåååår det bara inte för henne att på något sätt komma på hur det kan förklaras - oavsett vad det är.

    Lite smått OT för de som orkat läsa hit... ;-)
    Vi har nu varit på sjätte mötet med psykologen på BUP o snart gjort färdigt WISC-testet. Mycket lätt avledbar, sprättig, affektstyrd och med större oro än vanligt för åldern (7 år)är de omdömen som fällts hittills...

    Det lutar, som jag förstår det, åt ADHD-diagnos o de sa idag att de även funderar på att skicka remiss till BNK för vidare utredning.

    Känns konstigt, skönt, skrämmande. På en gång...

    Trevlig helg på er!
  4. 2
    Precis så även här. *blev långt o lite OT* Här låter det ofta som om det brinner och när jag kommit in så säger hon ofta att hon glömt vad det var (om jag tar mer än några sekunder på mig). Eller så var det något i stil \"vet du vad vi åt i skolan?\" eller något annat som gått lika bra att avhandla utan att jag gick in till henne.

    Om jag nu frågar vad det är när hon ropar så gåååår det bara inte för henne att på något sätt komma på hur det kan förklaras - oavsett vad det är.

    Lite smått OT för de som orkat läsa hit... ;-)
    Vi har nu varit på sjätte mötet med psykologen på BUP o snart gjort färdigt WISC-testet. Mycket lätt avledbar, sprättig, affektstyrd och med större oro än vanligt för åldern (7 år)är de omdömen som fällts hittills...

    Det lutar, som jag förstår det, åt ADHD-diagnos o de sa idag att de även funderar på att skicka remiss till BNK för vidare utredning.

    Känns konstigt, skönt, skrämmande. På en gång...

    Trevlig helg på er!
  5. nettan
    #3

    Jag kör benhårt

    på att de får komma till mig om det är nåt de vill. Skulle jag springa varje gång nån av dem vrålade så skulle jag inte hinna med nåt annat. Klart de blir arga ibland om mamma inte \"lyder\" men det får man ta. *s*
  6. 3
    Jag kör benhårt på att de får komma till mig om det är nåt de vill. Skulle jag springa varje gång nån av dem vrålade så skulle jag inte hinna med nåt annat. Klart de blir arga ibland om mamma inte \"lyder\" men det får man ta. *s*
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar