Lena med Otto
_98 Alla barn
  1. Lena
    #1

    Lena med Otto

    OK, jag presenterar mig. Tant på 40 år med Klara 9 år och Otto 7 år. Marsvinen Semlan 2 år, Smulan 5 månader och Singoalla 2 månader (Smulan är lillsvinets mamma!). Vi bor i villa i Stockholm och jag jobbar med medie- och informationsfrågor. Intresserad av mycket: litteratur såväl som dokusåpor, resor, skvaller, feminism etc. Otto är en tänkande, grubblande, busig, charmig, humörsvängande kille. Som många 7-åringar. Mammas bebis är han i alla fall. Tror inte jag har varit så \"kär\" i någon kille som u honom. Hejhopp!
  2. 1
    Lena med Otto OK, jag presenterar mig. Tant på 40 år med Klara 9 år och Otto 7 år. Marsvinen Semlan 2 år, Smulan 5 månader och Singoalla 2 månader (Smulan är lillsvinets mamma!). Vi bor i villa i Stockholm och jag jobbar med medie- och informationsfrågor. Intresserad av mycket: litteratur såväl som dokusåpor, resor, skvaller, feminism etc. Otto är en tänkande, grubblande, busig, charmig, humörsvängande kille. Som många 7-åringar. Mammas bebis är han i alla fall. Tror inte jag har varit så \"kär\" i någon kille som u honom. Hejhopp!
  3. Medlem sedan
    Dec 1998
    #2

    Välkommen!

    Marie heter jag och mitt vårbarn -98 heter Johanna!

    Vi bor utanför Sthlm men roar oss med att pendla in till våra förvärvsarbeten i storstaden. Detta är dock en tidsfråga då jag väntar på att Kotten ska anlända i början på december! Johanna ska äntligen bli storasyster =O)

    Johanna är en glad, social och busig tjej. Just även med kompletteringen lättsur kanske för förändringen som kommer med syskon eller bara en allmän fas =O)

    Välkommen till sidan!
  4. 2
    Välkommen! Marie heter jag och mitt vårbarn -98 heter Johanna!

    Vi bor utanför Sthlm men roar oss med att pendla in till våra förvärvsarbeten i storstaden. Detta är dock en tidsfråga då jag väntar på att Kotten ska anlända i början på december! Johanna ska äntligen bli storasyster =O)

    Johanna är en glad, social och busig tjej. Just även med kompletteringen lättsur kanske för förändringen som kommer med syskon eller bara en allmän fas =O)

    Välkommen till sidan!
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3

    Kul att du hittat hit!

    Och välkommen! Har inte läst Maries inlägg men gissar att hon redan beskrivit sidan som världens bästa? *ler*

    Själv heter jag Charlotte och har härjat här sedan vintern 99/00. Har tre barn: Alexander, Paulina & Isabelle. Alexander är mitt vårbarn. Mer om mig i min info :)
  6. 3
    Kul att du hittat hit! Och välkommen! Har inte läst Maries inlägg men gissar att hon redan beskrivit sidan som världens bästa? *ler*

    Själv heter jag Charlotte och har härjat här sedan vintern 99/00. Har tre barn: Alexander, Paulina & Isabelle. Alexander är mitt vårbarn. Mer om mig i min info :)
  7. ulmerkott o kalle
    #4

    hej

    och välkommen till bästa snacket.
    Jag heter Ulla, ulmerkott, och är mamma till tre pojkar, varav Kalle är min 98:a. Storebröderna är 13 och 18 år.
    Jag jobbar som reporter på SR och bor med barnens pappa i ett hus på landet.
  8. 4
    hej och välkommen till bästa snacket.
    Jag heter Ulla, ulmerkott, och är mamma till tre pojkar, varav Kalle är min 98:a. Storebröderna är 13 och 18 år.
    Jag jobbar som reporter på SR och bor med barnens pappa i ett hus på landet.

Liknande trådar

  1. Otto?
    By Snart pojkmamma in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-08-26, 11:13
  2. Otto e här
    By sinis in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-11-21, 16:49
  3. Otto
    By Ninjas in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-02-15, 09:30
  4. Otto!
    By Ottoman in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2006-11-06, 05:21
  5. Otto?
    By Sofia in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-05-15, 13:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar