Är så glad...
_0405 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Är så glad...

    Daniel har äntligen ringt en elektriker... Vi har haft en diskmaskin i två år nu, sprillans ny, som vi köpte när vi flyttade in i vår lägenhet. Den har alltså inte kopplats in ännu och därför står jag och diskar för hand fortfarande, vilket håller på att driva mig till vansinne, för jag avskyr att diska. Då menar jag inte att jag ogillar det, jag menar att jag AVSKYR det våldsamt. Står o bölar ibland när jag gör det för det är så avskyvärt.

    Innan var det alltid Daniel som diskade, då var vi ju hemma båda två, men det blir så enormt mkt disk hos oss på en dag att jag lixom inte kan spara den tills han kommer hem sent på e.m. (ibland gör jag det ändå, när jag avskyr det fööör mycket ;o)

    Nåväl, from nästa vecka så kommer jag bara behöva ställa ner saker i diskmaskinen, yiiippiiieeee... Åh vad jag är glad...

    Alltså om ni visste vilken lättnad det är. Vi har ju ej haft råd m elektriker innan så det har lixom inte varit en möjlighet för oss att koppla in den. Nu har jag önskat mig det i födelsedagspresent av släkt och vänner och då fick Daniel nog lite panik för han skämdes väl så nu tar vi pengar som eg ska gå till räkningar och kopplar in maskinen. Att det var sååå jag skulle göra.

    Fattar inte varför jag itne gjorde så för 2 år sen! Pust... ;o)

    kram

    Anja
  2. 1
    Är så glad... Daniel har äntligen ringt en elektriker... Vi har haft en diskmaskin i två år nu, sprillans ny, som vi köpte när vi flyttade in i vår lägenhet. Den har alltså inte kopplats in ännu och därför står jag och diskar för hand fortfarande, vilket håller på att driva mig till vansinne, för jag avskyr att diska. Då menar jag inte att jag ogillar det, jag menar att jag AVSKYR det våldsamt. Står o bölar ibland när jag gör det för det är så avskyvärt.

    Innan var det alltid Daniel som diskade, då var vi ju hemma båda två, men det blir så enormt mkt disk hos oss på en dag att jag lixom inte kan spara den tills han kommer hem sent på e.m. (ibland gör jag det ändå, när jag avskyr det fööör mycket ;o)

    Nåväl, from nästa vecka så kommer jag bara behöva ställa ner saker i diskmaskinen, yiiippiiieeee... Åh vad jag är glad...

    Alltså om ni visste vilken lättnad det är. Vi har ju ej haft råd m elektriker innan så det har lixom inte varit en möjlighet för oss att koppla in den. Nu har jag önskat mig det i födelsedagspresent av släkt och vänner och då fick Daniel nog lite panik för han skämdes väl så nu tar vi pengar som eg ska gå till räkningar och kopplar in maskinen. Att det var sååå jag skulle göra.

    Fattar inte varför jag itne gjorde så för 2 år sen! Pust... ;o)

    kram

    Anja
  3. evaOregon
    #2

    Vad skönt att du får diskmaskin!

    Trist att det tog så lång tid!
  4. 2
    Vad skönt att du får diskmaskin! Trist att det tog så lång tid!

Liknande trådar

  1. Glad, Bara Glad
    By Izabelam in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-06-18, 06:30
  2. Glad Glad Glad idag!
    By cogitoQ in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-05-30, 14:48
  3. Glad,glad lönen.......
    By arigato in forum Goda nyheter
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-08, 18:31
  4. Glad och inte glad!
    By .charlotte. in forum _0407 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-25, 09:05
  5. Heeej! En glad nyhet och en mindre glad!
    By Sweetie in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-10-30, 13:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar