Hur länge ska man behöva må så dåligt??
Känsliga snack
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Hur länge ska man behöva må så dåligt??

    Visst märker jag väl att medicinerna haft viss verkan och att jag inte riktigt mår lika dåligt nu som för ett par månader sedan...
    Känner ibland som att jag är som en trotsig två-åring och bara har lust att lägga mig ner o sparka o skrika; JAG VILL INTE, VILL INTE, MÅ SÅ HÄR!!!!
    Känner mig bara så trött på det här skiten!!
    Har tid till läkaren idag. Ja, ni vet, man kliver in där o sätter sig, sen kommer frågan \"hur mår du?\"
    Och jag vet aldrig vad jag ska svara....det blir svar som tex.; \"jag mår sådär\" eller \"ja, det är lite upp o lite ner\".
    Jag vet aldrig vad jag ska säga till läkaren. Som dessutom är en allm.läkare. Jag har redan från början frågat varför jag inte blir remitterad till öppenpsikiatrin.....

    Jag hade bara en del som jag tvungen att få ur mig just nu. Är så glad att denna sida finns.Tack för att du tog dig tid att läsa detta.

    ))))STYRKE-KRAM TILL ER ALLA((((
  2. 1
    Hur länge ska man behöva må så dåligt?? Visst märker jag väl att medicinerna haft viss verkan och att jag inte riktigt mår lika dåligt nu som för ett par månader sedan...
    Känner ibland som att jag är som en trotsig två-åring och bara har lust att lägga mig ner o sparka o skrika; JAG VILL INTE, VILL INTE, MÅ SÅ HÄR!!!!
    Känner mig bara så trött på det här skiten!!
    Har tid till läkaren idag. Ja, ni vet, man kliver in där o sätter sig, sen kommer frågan \"hur mår du?\"
    Och jag vet aldrig vad jag ska svara....det blir svar som tex.; \"jag mår sådär\" eller \"ja, det är lite upp o lite ner\".
    Jag vet aldrig vad jag ska säga till läkaren. Som dessutom är en allm.läkare. Jag har redan från början frågat varför jag inte blir remitterad till öppenpsikiatrin.....

    Jag hade bara en del som jag tvungen att få ur mig just nu. Är så glad att denna sida finns.Tack för att du tog dig tid att läsa detta.

    ))))STYRKE-KRAM TILL ER ALLA((((
  3. AnnaMaria K
    #2

    Ja, tänk om man visste det...

    Då vore det lättare att orka, eller hur ? Jag ställer själv samma fråga ofta, ofta när jag är förtvivlad och \"nere\", så jag känner igen mig i det du skriver !
    Nu har jag det bra som har en bra psyk.läkare (privat) och jag känner mig trygg i det. Det gör det hela något, något lättare att orka. Men jag tycker du ska tjata om remiss till psykiatrin ! Ha en bra helg och kämpa på ! Kram från mig.
  4. 2
    Ja, tänk om man visste det... Då vore det lättare att orka, eller hur ? Jag ställer själv samma fråga ofta, ofta när jag är förtvivlad och \"nere\", så jag känner igen mig i det du skriver !
    Nu har jag det bra som har en bra psyk.läkare (privat) och jag känner mig trygg i det. Det gör det hela något, något lättare att orka. Men jag tycker du ska tjata om remiss till psykiatrin ! Ha en bra helg och kämpa på ! Kram från mig.

Liknande trådar

  1. Hur länge ska man behöva vänta?
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2012-04-02, 20:46
  2. hur länge ska man behöva vänta...
    By ninna in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-28, 13:19
  3. Hur länge ska man behöva
    By Kickan med A&A in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-19, 10:48
  4. hur länge ska man behöva vänta?
    By Lilla jag in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-06, 05:46
  5. Hur länge ska man behöva kämpa??
    By besse in forum _05 Vårbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-10-20, 19:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar