Nu vill jag berätta om min dag
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Nu vill jag berätta om min dag

    1. Läst Predikanten i väntan på min kurs.
    2. Varit på Pilateskursen, bara två gånger kvar efter detta. Det är KNIXIGT att det är på engelska! Det går, men det är lite knixigt. För om jag blir minsta nervös - och det blir vi alla när vi ska ska upp och instruera inför klassen :) - då låser sig engelskan och det blir helstaccato-igt, särskilt vad gäller alla jäkla muskeltermer och kroppsdelar som dom kan \"by heart\". Kul och ödmjukande utmaning för en som varit \"flytande\" hela livet!! :)
    3. Äter just efterrätt, en variant på Malin2s Äppelvikenpaj (som är GRYM) fast nu med blåbär, not bad ...
    4. Skickar massa krystvärkar till MrsW ;) och
    5. hej på eder alla
  2. 1
    Nu vill jag berätta om min dag 1. Läst Predikanten i väntan på min kurs.
    2. Varit på Pilateskursen, bara två gånger kvar efter detta. Det är KNIXIGT att det är på engelska! Det går, men det är lite knixigt. För om jag blir minsta nervös - och det blir vi alla när vi ska ska upp och instruera inför klassen :) - då låser sig engelskan och det blir helstaccato-igt, särskilt vad gäller alla jäkla muskeltermer och kroppsdelar som dom kan \"by heart\". Kul och ödmjukande utmaning för en som varit \"flytande\" hela livet!! :)
    3. Äter just efterrätt, en variant på Malin2s Äppelvikenpaj (som är GRYM) fast nu med blåbär, not bad ...
    4. Skickar massa krystvärkar till MrsW ;) och
    5. hej på eder alla
  3. Linda i Brasilien
    #2

    hej hej..

    hur lever livet där under? Jobbigt m att yogan inte blev nå bra, men det blir säkert bättre med tiden.. jag blir också sådär nervös när jag ska göra nåt nytt o blir arg på mig sjäv eftersom jag tycker jag är så löjlig eftersom jag vet jag kan.. :) fattar du :) ?

    ha sortsatt bra kväll.. hejsvejs!

  4. 2
    hej hej.. hur lever livet där under? Jobbigt m att yogan inte blev nå bra, men det blir säkert bättre med tiden.. jag blir också sådär nervös när jag ska göra nåt nytt o blir arg på mig sjäv eftersom jag tycker jag är så löjlig eftersom jag vet jag kan.. :) fattar du :) ?

    ha sortsatt bra kväll.. hejsvejs!

  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3

    då kan jag berätta om min

    1. snöt mig
    2. gick på kort promenad med A, blev helt utmattad, gick hem
    3. snöt mig
    4. snöt mig igen
    5. bestämde mig för att klippa adrians hår, ser ut som han lider av skabb nu. Mutade honom med teletubbies och russin under klippningen, killen vägrade äta lunch som följd.
    6. åt bränd pizza som jag glömde i ugnen pga hårklippning
    7. snöt mig
    8. lade lillkillen att sova
    9. gissa 3 gånger! japp...snöt mig.

    Nu ska jag gå och vila en stund, kram på dig Z!
  6. 3
    då kan jag berätta om min 1. snöt mig
    2. gick på kort promenad med A, blev helt utmattad, gick hem
    3. snöt mig
    4. snöt mig igen
    5. bestämde mig för att klippa adrians hår, ser ut som han lider av skabb nu. Mutade honom med teletubbies och russin under klippningen, killen vägrade äta lunch som följd.
    6. åt bränd pizza som jag glömde i ugnen pga hårklippning
    7. snöt mig
    8. lade lillkillen att sova
    9. gissa 3 gånger! japp...snöt mig.

    Nu ska jag gå och vila en stund, kram på dig Z!
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4

    Va?

    Yogan inte bra, vad har hänt? Eller menade du _moi_ och Pilateskursen? I så fall har jag uttryckt mig JÄTTEOTYDLIGT. Den är kanon! Bara utmanande att göra det på engelska med alla muskler och ben mm!

    Det andra fattade jag nog ... tror jag :)
  8. 4
    Va? Yogan inte bra, vad har hänt? Eller menade du _moi_ och Pilateskursen? I så fall har jag uttryckt mig JÄTTEOTYDLIGT. Den är kanon! Bara utmanande att göra det på engelska med alla muskler och ben mm!

    Det andra fattade jag nog ... tror jag :)
  9. Medlem sedan
    May 2001
    #5

    Kleenex.

    Många. Mjuka. I ett stort lass!
  10. 5
    Kleenex. Många. Mjuka. I ett stort lass!
  11. Linda i Brasilien
    #6

    alltså jag

    har sååååååååå nt i huvet o en son sombara trilskas,, sa du kanske pilates.. fattade jag fel att det inte gick som du ville??

    sorry.. :)
  12. 6
    alltså jag har sååååååååå nt i huvet o en son sombara trilskas,, sa du kanske pilates.. fattade jag fel att det inte gick som du ville??

    sorry.. :)
  13. Medlem sedan
    May 2001
    #7

    Aj!

    Lägg genast ner onda huvudet på mjukt underlag. Ät piller. Vila. Du är ju alldeles toksnurrig ju! ;)
  14. 7
    Aj! Lägg genast ner onda huvudet på mjukt underlag. Ät piller. Vila. Du är ju alldeles toksnurrig ju! ;)

Liknande trådar

  1. vill berätta
    By fisen2 in forum Höftluxationer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-04, 22:16
  2. vill berätta
    By fisen2 in forum Utvecklingshämning
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-04, 22:15
  3. Vill ni berätta.....
    By felixmamma in forum Downs Syndrom
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2006-10-30, 08:34
  4. Vill berätta en sak
    By Frida m N, L, T & M in forum _0507 Julibarn
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2006-09-26, 13:14
  5. Ååå, vad jag vill berätta...
    By Nr3 bf13/7 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-02, 17:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar