Grattis alla fyraåringar!!!
_01 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    Grattis alla fyraåringar!!!

    Jag har varit så dålig på att skriva här sista tiden, jag tror jag har missat alla som fyllt år faktiskt :-(

    Därför skickar jag ett stort gemensamt grattis till alla som fyllt fyra!!! Det är otroligt att dom har blivit så stora :-)
  2. 1
    Grattis alla fyraåringar!!! Jag har varit så dålig på att skriva här sista tiden, jag tror jag har missat alla som fyllt år faktiskt :-(

    Därför skickar jag ett stort gemensamt grattis till alla som fyllt fyra!!! Det är otroligt att dom har blivit så stora :-)
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    Hanger pa!

    Grattis i efterskott till alla som redan har fyllt och grattis i forskott till alla som fortfarande vantar pa sina fodelsedagar. Herman raknar dagarna nu... ;-)
  4. 2
    Hanger pa! Grattis i efterskott till alla som redan har fyllt och grattis i forskott till alla som fortfarande vantar pa sina fodelsedagar. Herman raknar dagarna nu... ;-)
  5. Medlem sedan
    Jan 2001
    #3

    ja jag får lov att instämma!! Jag har dessuotm int

    järnkoll på alla som många verkar ha. *imponerad*

    Men grattis till ALLA våra stora barn. 4 år,,, jisses.

    Å de som inte fyllt än... grattis till er i förskott.
    Ni kommer att bli stora som i ett trollslag. Ialla fall blev Oliver 4 på nolltid bara för att dagen innan envisats med att ha varit 3½. *asg*
  6. 3
    ja jag får lov att instämma!! Jag har dessuotm int järnkoll på alla som många verkar ha. *imponerad*

    Men grattis till ALLA våra stora barn. 4 år,,, jisses.

    Å de som inte fyllt än... grattis till er i förskott.
    Ni kommer att bli stora som i ett trollslag. Ialla fall blev Oliver 4 på nolltid bara för att dagen innan envisats med att ha varit 3½. *asg*
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4

    Ha ha

    San ar Herman med! Han ar fortfarande 3.5 ar oavsett det faktum att 4-arsdagen kryper narmare i en rasande fart...! ;-)

    Kram
  8. 4
    Ha ha San ar Herman med! Han ar fortfarande 3.5 ar oavsett det faktum att 4-arsdagen kryper narmare i en rasande fart...! ;-)

    Kram

Liknande trådar

  1. Grattis alla Fyraåringar !!
    By Williams_mor in forum _0407 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-22, 11:20
  2. Grattis alla fyraåringar.............
    By tottis in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-02, 20:04
  3. Grattis till alla fyraåringar!
    By MiaMaria in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-13, 17:12
  4. Grattis alla fyraåringar + presentfråga!
    By Humla med tre in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-10-01, 19:18
  5. Grattis alla nyblivna fyraåringar!
    By Evelina in forum _02 Sommarbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-29, 10:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar