Bilen Brum!
_99/00 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 1999
    #1

    Bilen Brum!

    Nu måste jag be om hjälp. Har sökt ihjäl mig efter en video/dvd med bilen Brum. Grabbarna hemma är ju som tokiga och nu har vi sett det inspelade avsnittet från Bolibompa trettioelva miljoner gånger och jag börjar faktiskt tröttna.
    Är det någon som vet vart man kan få tag i en film med lite fler avsnitt och inte beställa via länk utomlands? Maila eller svara till min inkorg här på f-nätet.
    Tack på förhand!!
  2. 1
    Bilen Brum! Nu måste jag be om hjälp. Har sökt ihjäl mig efter en video/dvd med bilen Brum. Grabbarna hemma är ju som tokiga och nu har vi sett det inspelade avsnittet från Bolibompa trettioelva miljoner gånger och jag börjar faktiskt tröttna.
    Är det någon som vet vart man kan få tag i en film med lite fler avsnitt och inte beställa via länk utomlands? Maila eller svara till min inkorg här på f-nätet.
    Tack på förhand!!
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2

    Om du är i närheten

    av Gekås i ullared så finns det en film där, såg det idag när jag var där. Synd att jag såg ditt inlägg lite för sent annars kunde jag investerat den och skickat den till dig...Ska väl dit fler gånger (senaste tiden har det varit en gång i månaden om inte oftare) men det är ju så med det stället att det inte är säkert att grejer man sett ut finns där nästa gång.
  4. 2
    Om du är i närheten av Gekås i ullared så finns det en film där, såg det idag när jag var där. Synd att jag såg ditt inlägg lite för sent annars kunde jag investerat den och skickat den till dig...Ska väl dit fler gånger (senaste tiden har det varit en gång i månaden om inte oftare) men det är ju så med det stället att det inte är säkert att grejer man sett ut finns där nästa gång.
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3

    Jag ska dit nästa vecka!

    Var det dvd eller VHS? Jag kan köpa åt Misen!
  6. 3
    Jag ska dit nästa vecka! Var det dvd eller VHS? Jag kan köpa åt Misen!
  7. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4

    vhs

    var det jag råkade slänga en blick på, men det kanske fanns andra varianter också. Låg i en korg vid videofilmerna i källaren.
  8. 4
    vhs var det jag råkade slänga en blick på, men det kanske fanns andra varianter också. Låg i en korg vid videofilmerna i källaren.
  9. Medlem sedan
    Sep 1998
    #5

    Nu är ju det ganska länge sedan, men...

    ...vi köpt Brum-film i vanliga leksaksaffären. Minns inte vad laksakskedjan heter, men om någon Göteborgare läser här så var det leksaksaffären ute vid Frölunda torg, den på nedra plan. Någon som vet vilken jag menar? :-)

    Fast nu kanske det löser sig ändå?
  10. 5
    Nu är ju det ganska länge sedan, men... ...vi köpt Brum-film i vanliga leksaksaffären. Minns inte vad laksakskedjan heter, men om någon Göteborgare läser här så var det leksaksaffären ute vid Frölunda torg, den på nedra plan. Någon som vet vilken jag menar? :-)

    Fast nu kanske det löser sig ändå?
  11. Medlem sedan
    Mar 1999
    #6

    TACK snälla för tispen

    har bett Snigelina att titta nästa vecka åt mig.

    Thanks!!

    /
  12. 6
    TACK snälla för tispen har bett Snigelina att titta nästa vecka åt mig.

    Thanks!!

    /

Liknande trådar

  1. Mjukis-Brum?!
    By Humla med tre in forum Föräldraskap
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-11, 18:55
  2. brum
    By Nilla med 4 barn in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-25, 13:58
  3. BRUM-fantaster
    By Wiking m Noah+ bebbe 30/3 in forum _0401 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-20, 16:28
  4. BRUM
    By wiking m Noah 2/1-04 in forum _0401 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-12, 10:31
  5. Brum
    By momsan in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-20, 12:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar