så försvann det barnbidraget direkt...
_98 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    så försvann det barnbidraget direkt...

    Har varit på stan nu på förmiddagen och shoppat. Så nu räcker det nog precis till en tur till ICA också...

    Nu har jag iallafall äntligen hittat vardagsrumsgardiner som passar perfekt i färg till vår soffa!

    Paulina har fått en fleecejacka, en kjol + tröja (som hon ska ha till jul bl.a.) och en fleecekjol som hon fick på köpet till jackan :)

    Alexander fick nya skridskor + bandyklubba

    Tänk vad lätt det är att slösa pengar...och inget blev det till mig eller Isabelle idag...
  2. 1
    så försvann det barnbidraget direkt... Har varit på stan nu på förmiddagen och shoppat. Så nu räcker det nog precis till en tur till ICA också...

    Nu har jag iallafall äntligen hittat vardagsrumsgardiner som passar perfekt i färg till vår soffa!

    Paulina har fått en fleecejacka, en kjol + tröja (som hon ska ha till jul bl.a.) och en fleecekjol som hon fick på köpet till jackan :)

    Alexander fick nya skridskor + bandyklubba

    Tänk vad lätt det är att slösa pengar...och inget blev det till mig eller Isabelle idag...
  3. Anonym
    #2

    Jag önskar

    att jag kunde ta mig ut till lite affärer men här sitter jag utan bil...o trött i fötterna =O)
  4. 2
    Jag önskar att jag kunde ta mig ut till lite affärer men här sitter jag utan bil...o trött i fötterna =O)
  5. Linda, Oscar & Saga
    #3

    Försvann redan i tisdags :o)

    Jag och mamma drog till Ullared och handlade kläder till en duktigt snabbväxande Oscar. Det blev 3 par byxor, 2 långärmade tröjor, 5 t-shirts och 6 par strumpor. Lillasyster behövde lite hon också så där blev det 5 bodies (?), bodysar eller vad sjutton det nu heter, sockar och ett par fodrade manchesterbyxor och en gosig fleecetröja samt ett par supertuffa rosa brallor. I förrgår upptäckte jag att hon inga tossor har till den fleecedress hon nu får ha i vagnen + att jag ville ha en röd basker till henne. Det blev en supercool stickad vit mössa och rosa (vad annars) tossor, så hoppla vad det försvann pengar på en gång.
    Inget till mig och Nicke och jag kunde t.o.m. låta bli att köpa en supersöt jeansklänning till Saga *ler*.
  6. 3
    Försvann redan i tisdags :o) Jag och mamma drog till Ullared och handlade kläder till en duktigt snabbväxande Oscar. Det blev 3 par byxor, 2 långärmade tröjor, 5 t-shirts och 6 par strumpor. Lillasyster behövde lite hon också så där blev det 5 bodies (?), bodysar eller vad sjutton det nu heter, sockar och ett par fodrade manchesterbyxor och en gosig fleecetröja samt ett par supertuffa rosa brallor. I förrgår upptäckte jag att hon inga tossor har till den fleecedress hon nu får ha i vagnen + att jag ville ha en röd basker till henne. Det blev en supercool stickad vit mössa och rosa (vad annars) tossor, så hoppla vad det försvann pengar på en gång.
    Inget till mig och Nicke och jag kunde t.o.m. låta bli att köpa en supersöt jeansklänning till Saga *ler*.

Liknande trådar

  1. Barnbidraget
    By Lilla Chili in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-13, 19:51
  2. Barnbidraget....
    By anonymt namn in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2007-05-01, 15:03
  3. Hur gör ni med barnbidraget?
    By fialotta in forum Ensamförälder
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-08-24, 22:15
  4. barnbidraget!
    By Sissi82 in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-18, 20:47
  5. Har barnbidraget
    By barnmamma in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-17, 22:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar