Efter mitt besök hos frissan...
_0112 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Efter mitt besök hos frissan...

    har jag nu förvandlats till en mörkhårig varelse! Jag = ärkeblond i grund och botten, men efter graviditeterna har jag stegvis blivit ofrivilligt mörkare :o/
    De sista gångerna har jag färgat underhåret mörkt och haft en \"randig\" bena i mörkrött, blont och min egna \"råttfärg\". Detta till en frisyr som varit lugg på utväxt, längd till mitten av skuldrorna, lite lätt uppklippt.
    Nu gjorde jag en dunder förvandling! Underhåret fortfarande mörkt, mellanpartiet guldig ask, ovanhåret ask, en och annan kopparfärgad plätt här och där färgades in! *S* Jag liknar ett höstlöv! ;o)
    Jag vill eg behålla längden och ha ca 5 cm uppe på hjässan - japp alla 70-talister, en tvättäkta hockeyfrilla! Men frissan rekomenderade ett snällare alternativ: längden klipptes ca 10cm och uppe på hjässan finns ca 10cm kvar. Håret är rejält uppklippt och jag köpte dyrt vax som jag rufsar till frippen med! Trivs som fisken! :o) Tykte jag liknade Ronja Rövardotter på salongen igår...och frissan tänkte garanterat *voffor, voffor, voffor gör ho på dette viset???* ;o)
  2. 1
    Efter mitt besök hos frissan... har jag nu förvandlats till en mörkhårig varelse! Jag = ärkeblond i grund och botten, men efter graviditeterna har jag stegvis blivit ofrivilligt mörkare :o/
    De sista gångerna har jag färgat underhåret mörkt och haft en \"randig\" bena i mörkrött, blont och min egna \"råttfärg\". Detta till en frisyr som varit lugg på utväxt, längd till mitten av skuldrorna, lite lätt uppklippt.
    Nu gjorde jag en dunder förvandling! Underhåret fortfarande mörkt, mellanpartiet guldig ask, ovanhåret ask, en och annan kopparfärgad plätt här och där färgades in! *S* Jag liknar ett höstlöv! ;o)
    Jag vill eg behålla längden och ha ca 5 cm uppe på hjässan - japp alla 70-talister, en tvättäkta hockeyfrilla! Men frissan rekomenderade ett snällare alternativ: längden klipptes ca 10cm och uppe på hjässan finns ca 10cm kvar. Håret är rejält uppklippt och jag köpte dyrt vax som jag rufsar till frippen med! Trivs som fisken! :o) Tykte jag liknade Ronja Rövardotter på salongen igår...och frissan tänkte garanterat *voffor, voffor, voffor gör ho på dette viset???* ;o)
  3. Mia&Ludvig
    #2

    JAG VILL SE EN BILD....

    SKRIKER OCH STAMPAR MED FÖTTERNA*ASG*
    Det låter jätte snyggt!!
  4. 2
    JAG VILL SE EN BILD.... SKRIKER OCH STAMPAR MED FÖTTERNA*ASG*
    Det låter jätte snyggt!!

Liknande trådar

  1. Mitt bm besök
    By josephine.s in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-10-07, 12:14
  2. Mitt Bm besök
    By Malelite in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-08-31, 10:19
  3. Till frissan eller inte till frissan?
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-03-03, 21:58
  4. Besök hos frissan
    By anna med emma in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-05-29, 06:45
  5. Mitt 2:a BM besök.
    By -Teddy- in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-11-21, 15:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar