Någon som "redan" är gravid igen?
_04/05 Vinterbarn
  1. Jan. mamma
    #1

    Någon som \"redan\" är gravid igen?

    undrar bara, själv ska vi inte ha fler.................faaaaaast det kanske jag inte säger om 3 år...;)
  2. 1
    Någon som \"redan\" är gravid igen? undrar bara, själv ska vi inte ha fler.................faaaaaast det kanske jag inte säger om 3 år...;)
  3. Hemlig just nu ;-)
    #2

    Jaaaaa....!

    Jag är det,men jag vill inte ge mig till känna riktigt än.Men jag har en vinter bebis 05:a och håller till här.
  4. 2
    Jaaaaa....! Jag är det,men jag vill inte ge mig till känna riktigt än.Men jag har en vinter bebis 05:a och håller till här.
  5. Sabina m barnen
    #3

    Och nu är man inte alls nyfiken:)

    Grattis till vem du än är.
  6. 3
    Och nu är man inte alls nyfiken:) Grattis till vem du än är.
  7. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4

    va skoj

    grattis till bäbismagen :)
    måste erkänna att jag är avis o nyfiken, skulle vilja bli gravid nu men men... det blir inga fler bäbbar här!
    kramar från oss
  8. 4
    va skoj grattis till bäbismagen :)
    måste erkänna att jag är avis o nyfiken, skulle vilja bli gravid nu men men... det blir inga fler bäbbar här!
    kramar från oss
  9. Medlem sedan
    Feb 2004
    #5

    Grattis! :)

    Vad kul med två små så nära i ålder. :)

    Kram & lycka till!
  10. 5
    Grattis! :) Vad kul med två små så nära i ålder. :)

    Kram & lycka till!
  11. Medlem sedan
    Nov 2002
    #6

    Funderade på det igår faktiskt!!

    Jag är inte det... och det är jag både glad och sorgsen över! Ska ju vänta ett antal år innan det blir några fler nu... Men visst drömmer jag om ännu en tätis ibland!
    Men mina tre små guldungar fyller min tillvaro rätt bra som det är! Men att vara gravid, föda barn och få träffa den där lilla härliga varelsen är ju bara sååå underbart och beroendeframkallande!
  12. 6
    Funderade på det igår faktiskt!! Jag är inte det... och det är jag både glad och sorgsen över! Ska ju vänta ett antal år innan det blir några fler nu... Men visst drömmer jag om ännu en tätis ibland!
    Men mina tre små guldungar fyller min tillvaro rätt bra som det är! Men att vara gravid, föda barn och få träffa den där lilla härliga varelsen är ju bara sååå underbart och beroendeframkallande!
  13. Medlem sedan
    Nov 2002
    #7

    *skratt*

    Ja du ser... Tre var inte nog det heller! Fast nu har du fått din superbebbe juh. *s* Så en till är nog knappt att hoppas på väl?? Pär skulle väl storkna *s*

    Själv känner jag ju precis som dig.... men mitt förnuft säger till mig att vänta och det gör vi! Men visst drömmer jag och längtar om att vara gravid igen! En liten tätis till... *suck* Är nog typ beroende tror jag!

    Man får ju vara glad för att man fått tre härliga ungar redan :0) Och det är ju inte precis så att dom inte ger en fullt upp! *skratt*
  14. 7
    *skratt* Ja du ser... Tre var inte nog det heller! Fast nu har du fått din superbebbe juh. *s* Så en till är nog knappt att hoppas på väl?? Pär skulle väl storkna *s*

    Själv känner jag ju precis som dig.... men mitt förnuft säger till mig att vänta och det gör vi! Men visst drömmer jag och längtar om att vara gravid igen! En liten tätis till... *suck* Är nog typ beroende tror jag!

    Man får ju vara glad för att man fått tre härliga ungar redan :0) Och det är ju inte precis så att dom inte ger en fullt upp! *skratt*
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8

    Jag!!


    Jag är gravid!
    Nu är jag mest bara här och läser. De stunder jag har till övers med 2 barn hemma fördriver jag mest i min ankomstgrupp 2006-januari.
    Vårt vinterbarn -04/05 föddes på julafton så det kommer skilja ung 13 månader mellan våra yngasta barn.
  16. 8
    Jag!!
    Jag är gravid!
    Nu är jag mest bara här och läser. De stunder jag har till övers med 2 barn hemma fördriver jag mest i min ankomstgrupp 2006-januari.
    Vårt vinterbarn -04/05 föddes på julafton så det kommer skilja ung 13 månader mellan våra yngasta barn.
  17. Medlem sedan
    Oct 2002
    #9

    Då får man gratulera!

    Här väntar vi några år innan det eventuellt blir en tredje.
  18. 9
    Då får man gratulera! Här väntar vi några år innan det eventuellt blir en tredje.
  19. Medlem sedan
    Oct 2002
    #10

    Grattis!

    Vad kul! Själva tänker vi vänta innan trean får lov att komma. Om vi över huvud taget vill ha tre barn. Det får framtiden utvisa!
  20. 10
    Grattis! Vad kul! Själva tänker vi vänta innan trean får lov att komma. Om vi över huvud taget vill ha tre barn. Det får framtiden utvisa!
  21. Sabina m barnen
    #11

    Grattis till dig med!

    Gud vad spännande, det ju inte så jättelångt kvar nu.
  22. 11
    Grattis till dig med! Gud vad spännande, det ju inte så jättelångt kvar nu.
  23. Medlem sedan
    Feb 2004
    #12

    Grattis! :)

    Lycka till med er trea! :)
  24. 12
    Grattis! :) Lycka till med er trea! :)
  25. Oxen m 2 + bf 31/1
    #13

    Tack

    Tack!
    Nej, tre månader går fort!
    Med tanke på min foglossning så får det gärna vara januari NU!
  26. 13
    Tack Tack!
    Nej, tre månader går fort!
    Med tanke på min foglossning så får det gärna vara januari NU!
  27. Oxen m 2 + bf 31/1
    #14

    Tack

    Tack!
    Ja, det ska bli kul :-)
    Nu håller jag på och letar färg att måla om i vårat gamla sovrum som skall bli minstingarnas rum.
  28. 14
    Tack Tack!
    Ja, det ska bli kul :-)
    Nu håller jag på och letar färg att måla om i vårat gamla sovrum som skall bli minstingarnas rum.
  29. Oxen m 2 + bf 31/1
    #15

    Tack


    Tack för ditt grattis!
  30. 15
    Tack
    Tack för ditt grattis!
  31. Medlem sedan
    Jun 2005
    #16

    Jag är så avundsjuk, avundsjuk *imt*

    .
  32. 16
    Jag är så avundsjuk, avundsjuk *imt* .
  33. Medlem sedan
    Aug 2002
    #17

    Grattis

    Vad skoj med tätisar :-)
  34. 17
    Grattis Vad skoj med tätisar :-)
  35. Medlem sedan
    Aug 2002
    #18

    Grattis!

    Vad skoj :-)
  36. 18
    Grattis! Vad skoj :-)
  37. Medlem sedan
    Jan 2000
    #19

    Grattis till magen!

    Vad roligt och nu blev jag allt nyfiken på vem du är ;-)

    Kram!
  38. 19
    Grattis till magen! Vad roligt och nu blev jag allt nyfiken på vem du är ;-)

    Kram!
  39. Medlem sedan
    Jan 2000
    #20

    Grattis!!

    Vad roligt med ett 3:e barn och tätt blir det :)

    Kram!
  40. 20
    Grattis!! Vad roligt med ett 3:e barn och tätt blir det :)

    Kram!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. gravid, inte gravid, gravid igen? eller?
    By Ajnstajn in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-18, 00:15
  2. mf i januari, redan gravid??
    By wina in forum Missfall
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-03-06, 19:35
  3. Får man säga upp sig som gravid redan?
    By Bissen in forum _0906 Junibarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-04-19, 18:27
  4. Hm, redan gravid igen? Eller??
    By Tourniquet in forum Gravidsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-28, 11:16
  5. Någon som vet (gravid igen)
    By IkaPika in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-13, 19:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar