Idag
_01 Höstbarn
  1. Hermelinen *pa vag hem*
    #1

    Idag

    har vi sagt upp var lagenhet... *snyftar lite* Nu ar snart vart aventyr over och flytten narmar sej med stormsteg. Bara nagra veckor kvar... Samtidigt som det ska bli kul kommer det att bli fruktansvart sorgligt att aka harifran... *snyftar lite till*

    Vi har fortfarande en hel del kvar att se och helgen tanker vi tillbringa i Great Smokey Mountain National Park i North Carolina. Det ar USA\'s mest besokta nationalpark sa det maste val betyda att den ar sevard?! *s* Ska bli kul fast jag maste erkanna att jag inte ser fram emot att kora omkring pa slingrande bersvagar \"i mitt tillstand\"... Mar redan illa sa det racker... ;-)

    Hoppas ni andra far en trevlig helg!
  2. 1
    Idag har vi sagt upp var lagenhet... *snyftar lite* Nu ar snart vart aventyr over och flytten narmar sej med stormsteg. Bara nagra veckor kvar... Samtidigt som det ska bli kul kommer det att bli fruktansvart sorgligt att aka harifran... *snyftar lite till*

    Vi har fortfarande en hel del kvar att se och helgen tanker vi tillbringa i Great Smokey Mountain National Park i North Carolina. Det ar USA\'s mest besokta nationalpark sa det maste val betyda att den ar sevard?! *s* Ska bli kul fast jag maste erkanna att jag inte ser fram emot att kora omkring pa slingrande bersvagar \"i mitt tillstand\"... Mar redan illa sa det racker... ;-)

    Hoppas ni andra far en trevlig helg!
  3. Medlem sedan
    Jun 2001
    #2

    Åååh

    Så sorgligt det låter! Ni får väl åka tillbaka ofta och hälsa på sedan!

    Ha det så kul i Great Smokey Mountain Natoinal Park! Jag hoppas att ditt illamående går över snart!

    *kram*
  4. 2
    Åååh Så sorgligt det låter! Ni får väl åka tillbaka ofta och hälsa på sedan!

    Ha det så kul i Great Smokey Mountain Natoinal Park! Jag hoppas att ditt illamående går över snart!

    *kram*
  5. Jaana och Rebecca
    #3

    hello there(blev långt )

    Hej det var ett tag sedan!
    Grattis till lilla knodden och välkommna hem igen om några veckor.
    Det var ju inte så längesedan jag satt i samma sits och det var jobbigt, fast jag lämnade möbler och nästan hela hemmet kvar.
    Hoppas ni mår bra hela familjen och ha en underbar
    tid på er sightseeing du kanske inte mår lika illa om du kör : )
    Kram på er !
    ett tips om ni hyr container för era saker passa på och
    köp upp ett lager av det som ni vant er vid men inte kan få tag på här...jag saknar massa sugarfree produkter ( det har dom bra sortiment till oss diabetiker) och en del kryddor speciellt det man har till typ blackened salmon osv.
    Sverige är underbart men jag saknar Amerikanska utbudet : )kanske lite saker till bebis dom har ju suveränt utbud på baby/barn saker.....Kram igen och hoppas vi hörs av när ni är hemma igen Jag bor ju bara 5 mil utanför GBG
  6. 3
    hello there(blev långt ) Hej det var ett tag sedan!
    Grattis till lilla knodden och välkommna hem igen om några veckor.
    Det var ju inte så längesedan jag satt i samma sits och det var jobbigt, fast jag lämnade möbler och nästan hela hemmet kvar.
    Hoppas ni mår bra hela familjen och ha en underbar
    tid på er sightseeing du kanske inte mår lika illa om du kör : )
    Kram på er !
    ett tips om ni hyr container för era saker passa på och
    köp upp ett lager av det som ni vant er vid men inte kan få tag på här...jag saknar massa sugarfree produkter ( det har dom bra sortiment till oss diabetiker) och en del kryddor speciellt det man har till typ blackened salmon osv.
    Sverige är underbart men jag saknar Amerikanska utbudet : )kanske lite saker till bebis dom har ju suveränt utbud på baby/barn saker.....Kram igen och hoppas vi hörs av när ni är hemma igen Jag bor ju bara 5 mil utanför GBG
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4

    Hej!

    Hoppas ni mar bra!
    Vi hade en harlig helg uppe i bergen och jag lyckades for det mesta halla illamaendet i schack med hjalp av diverse botemedel! ;-)

    Joda, vi ska allt fylla containern med allt fran godsaker till barnklader! Ja, det amerikanska utbudet kan man inte klaga pa.... Kommer att sakna massor...! Ar det nat sarskilt du saknar pa sa hojta bara! Kan nog fa plats med lite till i containern! ;-)

    Vi hors!

    Kramar
  8. 4
    Hej! Hoppas ni mar bra!
    Vi hade en harlig helg uppe i bergen och jag lyckades for det mesta halla illamaendet i schack med hjalp av diverse botemedel! ;-)

    Joda, vi ska allt fylla containern med allt fran godsaker till barnklader! Ja, det amerikanska utbudet kan man inte klaga pa.... Kommer att sakna massor...! Ar det nat sarskilt du saknar pa sa hojta bara! Kan nog fa plats med lite till i containern! ;-)

    Vi hors!

    Kramar
  9. Jaana o Rebecca
    #5

    hej igen : )

    Va kul att bergstrippen gick bra!
    Och att du fixade illamåendet.
    ang erbjudandet ....kan du knöka med dig Peter Foppa
    Forsberg tillbaks till sverige...om han får plats : )
    Du kanske blir tvungen att åka till annan delstat för att hitta honom men ...hey : )
    Skämt åsidå gullit av dig att erbjuda, men ni har nog att tänka på .
    det som absolut jag inte kan hitta här skulle ju i så fall vara sugarfree instant jello vanilla pudding..
    använder det som vaniljsås iom min diabetes orkar du och hinner o har plats så 5-10 sådana små paket hade inte varit fel...men du absolut inga problem om det blir för myckt besvär det går ju o leva utan det me : )
    huvudsaken är att ni kommer hem och hjälper till att Amerikanisera Sverige lite : )
    du här är min mail [email protected]
    i så fall att jag kan skicka $$$$$$ kramis
  10. 5
    hej igen : ) Va kul att bergstrippen gick bra!
    Och att du fixade illamåendet.
    ang erbjudandet ....kan du knöka med dig Peter Foppa
    Forsberg tillbaks till sverige...om han får plats : )
    Du kanske blir tvungen att åka till annan delstat för att hitta honom men ...hey : )
    Skämt åsidå gullit av dig att erbjuda, men ni har nog att tänka på .
    det som absolut jag inte kan hitta här skulle ju i så fall vara sugarfree instant jello vanilla pudding..
    använder det som vaniljsås iom min diabetes orkar du och hinner o har plats så 5-10 sådana små paket hade inte varit fel...men du absolut inga problem om det blir för myckt besvär det går ju o leva utan det me : )
    huvudsaken är att ni kommer hem och hjälper till att Amerikanisera Sverige lite : )
    du här är min mail [email protected]
    i så fall att jag kan skicka $$$$$$ kramis
  11. Medlem sedan
    Sep 2002
    #6

    OK

    Inga problem! Ska se vad jag kan hitta i affaren. Hor jag av mej!

    Kramar
  12. 6
    OK Inga problem! Ska se vad jag kan hitta i affaren. Hor jag av mej!

    Kramar

Liknande trådar

  1. Räddar vi för många idag sjuka idag?
    By kmcb in forum Ordet är fritt
    Svar: 42
    Senaste inlägg: 2009-09-01, 14:18
  2. mctur idag igen och idag ahr jag....
    By 0rcid in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-31, 18:52
  3. Nu lämnar jag er för idag, tack för idag
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-18, 17:37
  4. 1 vecka idag & hade bf idag...
    By malmötösen in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-06, 17:41
  5. Tack för idag slut för idag
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-09, 20:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar