*studs studs*
Utlandsföräldrar
  1. Lox med en kryare bebis i knät
    #1

    *studs studs*

    Maken kom hem med min boll som jag sitter och studsar på. (Reebok köpt på Argos för 110 kr.) Det är den enda gymnastiken jag får utöva. Fogarna är bättre idag (sjukgymnasten vred rätt mitt bäcken till 80 % i torsdags) och jag klarar nog att ta mig till bussen så jag kan åka ner på vår mini- ufo- träff i eftermiddag. Isa är här, och JOx och jag ska fika med henne innan hon far till Londres.

    Nu ska jag studsa vidare.... *studs studs*
  2. 1
    *studs studs* Maken kom hem med min boll som jag sitter och studsar på. (Reebok köpt på Argos för 110 kr.) Det är den enda gymnastiken jag får utöva. Fogarna är bättre idag (sjukgymnasten vred rätt mitt bäcken till 80 % i torsdags) och jag klarar nog att ta mig till bussen så jag kan åka ner på vår mini- ufo- träff i eftermiddag. Isa är här, och JOx och jag ska fika med henne innan hon far till Londres.

    Nu ska jag studsa vidare.... *studs studs*
  3. Lox som studsar
    #2

    Studsar så mycket så att H somnade

    Kanske är lösningen för alla bebisar som har svårt att somna? (Nu har H inte svårt att somna men ändå...)
  4. 2
    Studsar så mycket så att H somnade Kanske är lösningen för alla bebisar som har svårt att somna? (Nu har H inte svårt att somna men ändå...)
  5. Medlem sedan
    Sep 2004
    #3

    Trevligt...

    med Ufoträff :)
    Hälsa Isa så mycket och hoppas ni får det mysigt!

    Jag brukar sätta mig på madrassen och skumpa upp o ner med Téo i famnen och det brukar funka ;)
    De verkar gilla det där studsandet.
  6. 3
    Trevligt... med Ufoträff :)
    Hälsa Isa så mycket och hoppas ni får det mysigt!

    Jag brukar sätta mig på madrassen och skumpa upp o ner med Téo i famnen och det brukar funka ;)
    De verkar gilla det där studsandet.
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4

    Tänkte på dig...

    Kan du inte få träna i varmbassäng?
    Eller ännu bättre gå på SPA i Dax (sydvästra Frankrike) där en fantastiska geggamoja (lera?) som man gör varma inpackningar för alla sorters reumatism ..
    Franska socialförsäkring bruka betala för det (om du bor i Fr förstås) så det måste vara bra.
    En till lyxide: thalassoterapi! Vid havet inpackningar med alger och fysioterapi.
  8. 4
    Tänkte på dig... Kan du inte få träna i varmbassäng?
    Eller ännu bättre gå på SPA i Dax (sydvästra Frankrike) där en fantastiska geggamoja (lera?) som man gör varma inpackningar för alla sorters reumatism ..
    Franska socialförsäkring bruka betala för det (om du bor i Fr förstås) så det måste vara bra.
    En till lyxide: thalassoterapi! Vid havet inpackningar med alger och fysioterapi.
  9. Lox som studsar
    #5

    åh du frestar mig

    Brittiska socialförsäkringssustemet är nog inte så pigga på att skicka mig på lyxig spa- helg i Frankrike även om jag är pigg på det. Maken kanske tycker att det är en bra idé och skulle nog vara villig att betala, men då får vi vänta tills jag har slutat att amma Henry. (Hans farmor brukade bo i södra Frankrike, fast åt andra hållet dvs det östra.)

    Än så länge får studsande och en sjukgymnast som bänder i mitt skelett räcka. Jag kommer ju att bli bättre (kanske inte helt botad, men definitivt bättre).

    Tack för omtanken!

    (Inser precis nu att thalassobehandlingar finns på spa:t som vi har i Umeå. Nästa gång vi är där ska jag prova på detta.)
  10. 5
    åh du frestar mig Brittiska socialförsäkringssustemet är nog inte så pigga på att skicka mig på lyxig spa- helg i Frankrike även om jag är pigg på det. Maken kanske tycker att det är en bra idé och skulle nog vara villig att betala, men då får vi vänta tills jag har slutat att amma Henry. (Hans farmor brukade bo i södra Frankrike, fast åt andra hållet dvs det östra.)

    Än så länge får studsande och en sjukgymnast som bänder i mitt skelett räcka. Jag kommer ju att bli bättre (kanske inte helt botad, men definitivt bättre).

    Tack för omtanken!

    (Inser precis nu att thalassobehandlingar finns på spa:t som vi har i Umeå. Nästa gång vi är där ska jag prova på detta.)

Liknande trådar

  1. Snabbt matförslag på studs!!!
    By fiia in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-03-04, 16:17
  2. Studs
    By AKINN in forum Sport
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-26, 13:34
  3. kotletter på studs
    By Fajans in forum Mat & dryck
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-07, 16:46
  4. Siktar in oss på studs...!
    By Lopi1 in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-05-17, 21:47
  5. Gravid på studs...
    By Annonym in forum Många barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-25, 09:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar