Sover någon i spjälsäng fortfarande?
_03 Höstbarn
  1. Stumpan med Josefin 031020 & Zebastian 050528
    #1

    Sover någon i spjälsäng fortfarande?

    vet inte när vi ska byta säng riktigt kram
  2. 1
    Sover någon i spjälsäng fortfarande? vet inte när vi ska byta säng riktigt kram
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2

    Ja =)

    Hade jag lagt Melker i en vanlig säng så hade han rymt på 2 sekunder =))
    Kan inte ens ha han i min säng på natten, han stcker på en gång...

    Så här lär det dröja ett tag innan vi kan byta...
  4. 2
    Ja =) Hade jag lagt Melker i en vanlig säng så hade han rymt på 2 sekunder =))
    Kan inte ens ha han i min säng på natten, han stcker på en gång...

    Så här lär det dröja ett tag innan vi kan byta...
  5. Annika m Melvin och Ville
    #3

    Ja...

    ... eftersom Melvin inte ens kommit på tanken att man kan klättra ur den får han sova där ett tag till. Han har en stor säng också i sitt rum - en 90-säng utan ben som står bakom hans spjälsäng. Men vi tar det när vi orkar. Just nu tar det så oändligt lång tid att natta honom på kvällarna. Med ny säng kommer det nog ta ännu längre tid.
  6. 3
    Ja... ... eftersom Melvin inte ens kommit på tanken att man kan klättra ur den får han sova där ett tag till. Han har en stor säng också i sitt rum - en 90-säng utan ben som står bakom hans spjälsäng. Men vi tar det när vi orkar. Just nu tar det så oändligt lång tid att natta honom på kvällarna. Med ny säng kommer det nog ta ännu längre tid.
  7. Medlem sedan
    Apr 2002
    #4

    hej på er

    Var mega länge sen jag var in här... Men nu är jag åter.
    Erika fick en säng i somras. Fungerar superbra. Gissa om jag oroade mej i onödan om allt=)

    Hon växte faktiskt lite då!!

    Lycka till med sängbytet
  8. 4
    hej på er Var mega länge sen jag var in här... Men nu är jag åter.
    Erika fick en säng i somras. Fungerar superbra. Gissa om jag oroade mej i onödan om allt=)

    Hon växte faktiskt lite då!!

    Lycka till med sängbytet
  9. Medlem sedan
    May 2003
    #5

    Nej

    Jag kom in en kväll och hon hängde på kanten, nära, nära att hon ramlade ner. Nu sover hon i vår säng, helmysigt. Spjälsängen stog jämte vår, så steget var inte så stort.
  10. 5
    Nej Jag kom in en kväll och hon hängde på kanten, nära, nära att hon ramlade ner. Nu sover hon i vår säng, helmysigt. Spjälsängen stog jämte vår, så steget var inte så stort.
  11. Medlem sedan
    Jan 2003
    #6

    Ja :-)

    Jag tänker låta Max sova i spjälsäng tills han säger ifrån (eller inte får plats längre). Tycker att det är otroligt smidigt att veta var jag har honom på nätterna. Tror att det är väldigt individuellt - vissa ratar spjälsängen vid 1 år...andra vid 3 år...
    Kram
  12. 6
    Ja :-) Jag tänker låta Max sova i spjälsäng tills han säger ifrån (eller inte får plats längre). Tycker att det är otroligt smidigt att veta var jag har honom på nätterna. Tror att det är väldigt individuellt - vissa ratar spjälsängen vid 1 år...andra vid 3 år...
    Kram
  13. Stumpan med Josefin 031020 & Zebastian 050528
    #7

    Tack för alla svar

    kram till er alla
  14. 7
    Tack för alla svar kram till er alla
  15. Medlem sedan
    Apr 2002
    #8

    längsen

    moa sov i spjälis, hon flyttade över till växasäng i mars .... o sover i eget rum som hon delar med storasyster. går så bra så :) lycka till med sängbytet!
  16. 8
    längsen moa sov i spjälis, hon flyttade över till växasäng i mars .... o sover i eget rum som hon delar med storasyster. går så bra så :) lycka till med sängbytet!
  17. Fia med Tilde 00, Thelma 02 och Tyra 03
    #9

    Ja

    Tyra kommer att få sova i sin spjälsäng så länge det bara går. Inte än på 2 år kommer hon att få byta.
  18. 9
    Ja Tyra kommer att få sova i sin spjälsäng så länge det bara går. Inte än på 2 år kommer hon att få byta.
  19. Medlem sedan
    Mar 2003
    #10

    Japp

    Vi siktar på att byta till 2-årsdagen, men vi har inte hittat någon ny säng än. Har inte heller riktigt bestämt vilken sort!
  20. 10
    Japp Vi siktar på att byta till 2-årsdagen, men vi har inte hittat någon ny säng än. Har inte heller riktigt bestämt vilken sort!
  21. Medlem sedan
    Dec 2001
    #11

    Jo..

    ..har inte bytt ännu.. funderar dock på att göra det lagom till 2-årsdagen (då bytte vi för storebror)

    Håller på att fundera på om vi ska plocka fram växa-sängen eller låta henne sova i storebrors (vuxensäng) sänglåda som vi har som extrasäng nu.
    Men risken finns att yrvakna storebror kliver upp på toa på natten och trampar på lillasyster *S*

    Men hon sover inne hos storebror och har gjort det sedan 6 mån ålder.
  22. 11
    Jo.. ..har inte bytt ännu.. funderar dock på att göra det lagom till 2-årsdagen (då bytte vi för storebror)

    Håller på att fundera på om vi ska plocka fram växa-sängen eller låta henne sova i storebrors (vuxensäng) sänglåda som vi har som extrasäng nu.
    Men risken finns att yrvakna storebror kliver upp på toa på natten och trampar på lillasyster *S*

    Men hon sover inne hos storebror och har gjort det sedan 6 mån ålder.
  23. Medlem sedan
    Jan 2004
    #12

    Evelina sover i spjälsäng

    inne hos oss,skka väl få eget rum snart.
  24. 12
    Evelina sover i spjälsäng inne hos oss,skka väl få eget rum snart.

Liknande trådar

  1. Sover ni fortfarande??
    By Dupin in forum Singelmingel
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-03-12, 13:14
  2. Spjälsäng fortfarande?
    By Minchi in forum _0705 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-09-10, 13:44
  3. sover era fortf i spjälsäng?
    By björnis in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-06, 19:40
  4. Sover ni fortfarande? :-)
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-07-29, 07:31
  5. Spjälsäng fortfarande?
    By evaOregon in forum _0405 Majbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-02-22, 19:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar