Hejsvejs!!
_0112 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2001
    #1

    Hejsvejs!!

    Vi kommer att from Måndag vara data lösa. Vår bärabara som vi kör på nu har fått fnatt så att den stänger av sig hela tiden. Nu gäller det att skriva snabbt!!! Så den ska in på rep som säkert kommer att ta några veckor:(
    Jag ska försöka att hålla ett öga på er på jobbet , men där är nätverket så segt!
    Med Ludvig är allt bra! Han pratar på som attans men har fortfarande blöja när han sover och bajsar , vägrar sitta på toa . Men men det får ta den tid det tar.
    Han har två bra kompisar på förskolan som han skulle kunna leka med hela tiden.
    Kul att se resonemang m.m när de leker.
    Ha det bra Kram Mia.
  2. 1
    Hejsvejs!! Vi kommer att from Måndag vara data lösa. Vår bärabara som vi kör på nu har fått fnatt så att den stänger av sig hela tiden. Nu gäller det att skriva snabbt!!! Så den ska in på rep som säkert kommer att ta några veckor:(
    Jag ska försöka att hålla ett öga på er på jobbet , men där är nätverket så segt!
    Med Ludvig är allt bra! Han pratar på som attans men har fortfarande blöja när han sover och bajsar , vägrar sitta på toa . Men men det får ta den tid det tar.
    Han har två bra kompisar på förskolan som han skulle kunna leka med hela tiden.
    Kul att se resonemang m.m när de leker.
    Ha det bra Kram Mia.
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2

    Heeeeej!

    Åh jobbigt utan dator hemma! Det finns ingen som ni kan låna så länge då? Jag menar, rep. kan ju ibland ta sin tid.....

    Ja hos oss är allt ok. Antoine lystrar numera bara bara till Spndelmannen *suckar*.

    Jag ropade för ett tag sedan på honom utan att få svar, efter en lååång stund kom det dock \"Antoine är inte här -bara Spindelmanneeeeeeen\".

    Jag föredrar nog Antoine här hemma än Spindelmannen. Spindelmannen är riktigt jobbig för han vägrar klä på sig, vill inte äta middag, vill inte bada, vill inte kissa (överhuvudtaget) vilket har lett till en del olyckor...

    Vi (jag och maken) har nu i veckan börjat på allvar att diskutera val av skola för hans del. Om han nu ska börja på Franska skolan, som vi från början hade tänkt, så är det dags att anäla honom nu. MEN det kostar pengar, skolan ligger låååångt ifrån oss och jag är inte helt_övertygad_om att deras pedagogiska verksamhet är vad vi söker. Sen står vi i kö till en del andra skolor som har möjlighet att ge en utökad språkundervisning.

    Ja ja, än så länge är han ju bara ett litet busfrö - som får utbrott om skinkost-strängen hamnar \"fel\" på mackan *asg*. Svårt att se honom \"fungera\" i en skola just nu.....
  4. 2
    Heeeeej! Åh jobbigt utan dator hemma! Det finns ingen som ni kan låna så länge då? Jag menar, rep. kan ju ibland ta sin tid.....

    Ja hos oss är allt ok. Antoine lystrar numera bara bara till Spndelmannen *suckar*.

    Jag ropade för ett tag sedan på honom utan att få svar, efter en lååång stund kom det dock \"Antoine är inte här -bara Spindelmanneeeeeeen\".

    Jag föredrar nog Antoine här hemma än Spindelmannen. Spindelmannen är riktigt jobbig för han vägrar klä på sig, vill inte äta middag, vill inte bada, vill inte kissa (överhuvudtaget) vilket har lett till en del olyckor...

    Vi (jag och maken) har nu i veckan börjat på allvar att diskutera val av skola för hans del. Om han nu ska börja på Franska skolan, som vi från början hade tänkt, så är det dags att anäla honom nu. MEN det kostar pengar, skolan ligger låååångt ifrån oss och jag är inte helt_övertygad_om att deras pedagogiska verksamhet är vad vi söker. Sen står vi i kö till en del andra skolor som har möjlighet att ge en utökad språkundervisning.

    Ja ja, än så länge är han ju bara ett litet busfrö - som får utbrott om skinkost-strängen hamnar \"fel\" på mackan *asg*. Svårt att se honom \"fungera\" i en skola just nu.....

Liknande trådar

  1. Hejsvejs!
    By JennyRoos in forum Gravidsnack
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-11-22, 14:22
  2. Hejsvejs
    By wienna in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-21, 15:10
  3. Hejsvejs!
    By Veronica & Edvin in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-10-09, 07:49
  4. hejsvejs!!
    By fiia in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-04, 17:04
  5. hejsvejs.
    By wienna in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-09-28, 10:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar