Hjälp!
Planera för barn
  1. *rädd*
    #1

    Hjälp!

    Jag troooor att jag just testade positivt! *hjälp*

    Har kopparspiral och vi tänkte vänta i alla fall ett år till innan vi skulle börja jobba på bebis!
    Trodde jag skulle få mens idag, men det kom ingen... Testade och efter en stund men klart inom tiden) dök det upp ett svaaaagt streck! Kan det verkligen vara rätt? Testade med CB? Nån som fått ett jatteljust streck uatn att vara gravid med dem?

    Hjälp! Vad gör jag nu!? Mannen kommer nog inte bli glad... Det är helt osannorlikt om jag blivit gravid! Har haft spiralen typ 3 månader, och det här var första äl. (som vi iofs. prickade)

    Vad tror ni? Känner att jag babblar nu, men det är så mycket som maler i huvudet!
  2. 1
    Hjälp! Jag troooor att jag just testade positivt! *hjälp*

    Har kopparspiral och vi tänkte vänta i alla fall ett år till innan vi skulle börja jobba på bebis!
    Trodde jag skulle få mens idag, men det kom ingen... Testade och efter en stund men klart inom tiden) dök det upp ett svaaaagt streck! Kan det verkligen vara rätt? Testade med CB? Nån som fått ett jatteljust streck uatn att vara gravid med dem?

    Hjälp! Vad gör jag nu!? Mannen kommer nog inte bli glad... Det är helt osannorlikt om jag blivit gravid! Har haft spiralen typ 3 månader, och det här var första äl. (som vi iofs. prickade)

    Vad tror ni? Känner att jag babblar nu, men det är så mycket som maler i huvudet!
  3. Medlem sedan
    Oct 2005
    #2

    Osäker....

    Jag har oxå haft kopparspiral, men har precis tagit ut den.
    Jag har hela tiden hört att man kan bli med barn fast man har spiralen, men det är inte vanligt. Om jag vore du skulle jag gå till gyn och göra ett grav.test där.

    Hoppas allt går bra för dig!

    :)
  4. 2
    Osäker.... Jag har oxå haft kopparspiral, men har precis tagit ut den.
    Jag har hela tiden hört att man kan bli med barn fast man har spiralen, men det är inte vanligt. Om jag vore du skulle jag gå till gyn och göra ett grav.test där.

    Hoppas allt går bra för dig!

    :)

Liknande trådar

  1. Men hjälp gravid igen, namn hjälp tack
    By sötismamma in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2012-04-30, 08:40
  2. Obetalda fakturor hjälp hjälp
    By anonym just nu in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-17, 16:07
  3. Hjälp hjälp och lite mera hjälp
    By Meggie in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-12, 17:31
  4. Hjälp bullarna jäser inte... HJÄLP!
    By Karolina in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-02, 17:02
  5. Hjälp ursäkta men måste ha snabb hjälp
    By Lisa in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-04, 19:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar